Onderwerp: De taarten van de laatste tijd
De laatste maanden niet aan posten toe gekomen. Wel af en toe kunnen kijken hier en bij deze dus ontzettend veel complimenten voor iedereen, want het is weer allemachtig prachtig wat ik allemaal voorbij heb zien komen.
Maar bij deze dus mijn creaties, vanwelke ik de vulling niet precies meer weet helaas....
Een vriendin wilde wat mensen bedanken voor de hulp die ze gaven toen ze hoog zwanger was. Dus wat boltaartjes gemaakt met de hond (voor het uitlaten) en de was (voor het strijken) 

Voor het eerst de koffiemok gemaakt als bedankje voor de juffen van de peuterspeelzaal. Mijn dochter werd vier, dus een uitgelezen kans om deze eens te proberen (viel best nog tegen moet ik zeggen) 
Mijn man werd 31 en moest dus op zijn werk wel een keer laten zien wat zijn vrouw allemaal doet met marsepein enzo, dus een leuke taart gemaakt en afgeleverd op zijn werk ( het werd geloof ik wel gewaardeerd, dus dat gaat vaker gebeuren
)
Voor het weekend met de familie van mijn man mijn eerste stapeltaart gemaakt en ook nog mijn eerste strik (echt heel leuk om te doen) Het stapelen viel nog tegen, maar wat ook wel leuk, gestud met chocolade stokjes. En voor de kids nog wat cupcakes erbij gemaakt.
Op een workshop bij Susanne Poortvliet deze taart gemaakt voor de verjaardag van mijn zoon. Voor het eerst ook dat ik een taart ging invriezen, maar daar was inderdaad niets van te merken, hij was heerlijk. 
Deze taart was voor de verjaardag van mijn man. Hij wilde m niet helemaal met marsepein bekleed, dus de randen met slagroom en hagelslag, de bovenkant met botercreme en daarop toch nog een beetje marsepein.
Een taart voor mijn jarige nichtje (kon ik eindelijk die pony eens uitproberen)
Tsja en wat maak je voor je a.s. zwager als hij 30 word?
Een taartje voor de verjaardag van mijn dochter. Gewone biscuitmix en choco biscuitmix door elkaar (gemarmerd heet dat toch?) gevuld met after eight mousse en overgoten met ganache van pure chocolade. 
Dit was d

:D:D Prachtig zeg....:thumb: