Even alle vragen beantwoorden:
- Het zijn 2 taarten, verstelbare bakrand op zijn grootst. Wonder boven wonder werden ze precies even hoog en zag je na het vullen en afsmeren niks van een naad of zo
!
- Het plaatje is direct op de taart gepuzzeld, overbrengen met een puzzel van ongeveer 30 cm diameter leek me niet gaan. Het leek me ook niet zo moeilijk waren allemaal rechte stukjes, maar dat viel vies tegen, we waren van buiten naar binnen begonnen (niet heel slim bleek) en we zagen op een gegeven moment heel niet meer wat waar moest. Maar het is goed gekomen
!
-
Rianne schreef:Een klein tipje, hoop dat je het niet erg vindt, maar ... ik vind een ij gemaakt met een i en een j mooier dan een griekse y in zo'n tekst
Je hebt gelijk, maar toch ook weer niet...
! Ik heb het geprobeerd met een i en een j maar dat vond ik een te dikke ij worden omdat er aan de j zo'n dikke 'funkybal' zit...
-
Sarakim schreef:Ingredientenlijstjes zijn het nieuwe zwart!
Huh?????????
- Het bekleden viel erg mee, gewoon een nieuw extra groot tafelzeil gekocht. Het dun uitrollen was veel moeilijker in te schatten, we dachten dat we echt dun zaten, maar met het aansnijden bleken we soms wel bijna een centimeter dik te zijn gebleven. Voordeel wel natuurlijk dat 'ie niet doorschijnt!
Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"