Onderwerp: José... ben je er klaar voor?
Al weken tellen we af... en nu, op het moment dat ik dit schrijf, staat mijn teller op 9999 berichten. En bij de 10000e zouden Jos
www.taartenvankoenie.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » José... ben je er klaar voor?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Al weken tellen we af... en nu, op het moment dat ik dit schrijf, staat mijn teller op 9999 berichten. En bij de 10000e zouden Jos
jaaaaaaaaaaaa 10000, ik zie t staan!! knap dat je dit precies je 10.000e bericht is.. enne.. proost!
Van Harte Gefeliciteerd en nog veeeeeeeeeeele berichten!!!
Gefeliciteerd 10000 berichten!! Jeetje wat een mijlpaal 
Op naar de 20000
:D:D
Meiden, wat een mijlpaal!!! En wat lief voor Jos
Wat lief Koenie, je 10.000 bericht aan Jos
Koen, dat heb je weer leuk gedaan een taart ter ere van jos
Jeetje meiden, gefeliciteerd! Wat lief van je Koenie! En je brengt ons ook zoveel positiefs hier op het forum!
voor Mevrouw Koenie 
gefeliciteerd!
Maarre... Koenie... je teller staat nu AL EEN UUR onafgebroken op precies 10.000 berichten 
Lune, je bent mij voorbij! (ik moet toch wat vaker onzintopics openen
). Mag ik met je mee-hangen onder die chocofontein 
gefeliciteerd!!!!!!! wat een aantal zeg... ik heb nog laaaaange weg te gaan!
ooohhhh koenie wat heb jij je moeten inhouden om niet boven de 10000 berichten te komen voordat je Jose-taart afwas.
Bij deze een dikke proficiat en ook voor jose!
Op naar nog meer ontroerende, lieve, grappige, vrolijke, soms iets minder vrolijke, etc etc.....maar eigenlijk altijd maak-mijn-dag-goed berichtjes! Dank je wel Koenie!
Wat bijzonder goed gemikt is dit! En speciaal voor Jose ook nog, liehief hoor. Maar wanneer zou er weer eens een berichtje van Koenie komen? Die teller staat nog steeds precies op 10000, terwijl 10001 ook heel leuk is..... 
Ohhhhhhhhhh wat leuk zeg......gefeliciteerd en PROOST voor beiden en zo te lezen ook op jullie (taarten)vriendschap!!!
Ooh wat leuk gedaan
En lief van je dochters dat ze mee mochten helpen aan dit taartje. Hij ziet er h
Gefeliciteerd met de 10.000 berichten. Dat is zeker een taartje waard. Op naar de 20.000. En jos
gefeliciteerd met 10.000 berichten......lijkt wel of we niks anders te doen hebben als forummen 
Die 10000 berichten van jou hebben al heel wat voeten in aarde gehad hier. Jou gezelligheid en warmte, en altijd een persoonlijk berichtje voor iedereen.
Zo ben jij!
En dan voor onze Jose ook nog eens dit lekkere taartje maken, lief hoor.
Hoewel ik ook wel ergens een stuk eigenbelang zie 
Wat wil je met zo'n heerlijk stuk chocotaart!
Gefeliciteerd met je 10.000ste berichtje!! En wat lief!
hahaha, wat ben je toch een heerlijk mens.
Volgens mij is Jose van verbazing van haar stoel gevallen en niet meer in staat om te reageren op dit topic!?!?!
Is er morgen nog een stukkie voor mij??
Gefeliciteerd!!!
Nu op naar de volgende 10000!
En wat lief zeg dat taartje!
Goed hoor, 10000 berichten!
En heel lief dat je speciaal dat taartje hebt gemaakt voor Jos
Gaaf,dat zal ze geweldig vinden.
Nog geen Jose te bekennen,is volgens mij ook bezig een taart te maken voor Koenie.
Wat een leuk gebaar zeg!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » José... ben je er klaar voor?