Re: Vrolijke stapel met dank aan Lara M. ;)
Helemaal super!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vrolijke stapel met dank aan Lara M. ;)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Helemaal super!
Super gedaan!!!!
Masch,
Je hebtweer fantastisch werk geleverd! Helemaal tegek! Ben benieuwd naar wat je in gedachten hebt voor de bruidstaart!
En die 10 is ech helemaal top!!!!!!!!
spreel je snel!
Super leuk zo die kleuren!
Wat een leuke uitstekers heeft LS toch... hoop dat ze ook nog eens in de webshop komen..
He mascha wat een supermooie taart joh! Heel strak en erg mooie kleurtjes. Ziet er goed uit man!
Prachtig! Als dit de "ingehouden" taart is, ben ik wel heel erg benieuwd naar de bruidstaart
. Erg leuk die hartjes-uitstekers en je 10 vind ik ook erg mooi zo
.
wat een mooie taart.
zeker erg leuk geworden!
heel erg mooi!
Mooi geworden zeg!!!
Helemaal goed toch?
Wauw wat een gave taart.
Mooi!!!
wat heb je die 10 leuk gemaakt!
Wat een klassetaart!!
xxx
Heey Masch, ik ga hem lekker even helemaal naar voren halen en je nog een keertje zeggen: HET IS ECHT EEN TOPTAART!!!
Onwijs strak, supergaaf ontwerp en al die extra's van die mega-gave 10 en die leuke (spetterende
) hartjes die eruit steken.... laat je niet kisten hoor door dat rare mens. Ze beseft niet dat een taart als deze je niet zo maar ergens vindt, en dat ze juist in haar handjes moet knijpen dat je zo ontzettend je best hebt gedaan op deze taart, en niet gedacht hebt, mmm ik doe wel iets gaafs volgende week en deze beetje eenvoudig (zoveel kreeg je er niet voor trouwens :-( ).
En voor iedereen die nog niet gereageerd heeft: Masch kan wel effies een opkikkertje gebruiken hoor door deze (oervervelende!!)bridezilla!
Liefs van mij!!
Wat een geweldige stapel zeg!!
oooooh, die hartjes wil ik oooook ! heel mooi geheel trouwens.
ooooh, wat een plaatje van een taart...... 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vrolijke stapel met dank aan Lara M. ;)