1

Onderwerp: tips voor tractatie juffen

Hallo,

Ik kreeg een verzoekje om cupcakes te maken op uit te delen op school voor een verjaardag. Nu willen ze ook graag een (kleine) tractatie voor de 12 juffen...alleen...doordat er 150 kinderen op school zitten, krijgen die al zo veel taart en bonbons te verwerken dat ze iets anders kleins wilde, maar wel iets waardoor mijn "bakkunsten" konden proberen...er moet toch ook wel een beetje reclame gemaakt worden he...maar waardoor je juffen niet meteen helemaal "vol zitten"

WIE HEEFT ER TIPS???

Alvast bedankt

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

2 Laatst bewerkt door Carin (22-06-2008 19:48)

Re: tips voor tractatie juffen

Ik zou toch gewoon kleine taartjes maken. Kunnen ze eventueel nog in de vriezer parkeren ;)
Een taartje wat op iets anders lijkt doet het in een situatie als deze altijd erg goed. Ik wilde er wat foto's bij posten (bloembakje, kadootje, cupcakeboeket) maar aangezien mijnalbum onlangs gecrasht is :s moet ik die foto's eerst weer zoeken en in mijnalbum plaatsen vooraleer ik ze op het forum kan zetten :(

Op mijn website staan ze overigens nog wel :shhh:

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Zooo dat was een snelle reactie, balen van je mijnalbum pagina zeg! ik had graag wat voorbeeldjes gezien, maar ik begrijp wat je bedoeld...Thanks!!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

4

Als je op mijn website kijkt, daar staan ze namelijk gewoon. Alleen mijnalbum is gecrasht.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep