1

Onderwerp: nieuweling!!

Hallo,
Voordat ik meteen allerlei berichtjes ga posten en taarten ga showen, eerst maar eens bij het begin beginnen...Ik volg deze site al een paar weken en ben al flink aan het bakken...en vooral decoreren geweest...Dus in plaats van alleen maar stiekem meegluren, ga ik nu ook maar eens wat taartjes showen...en vooral zo veel mogelijk commentaar geven op alle geposte taartjes...want er komen er veel bij zeg...kijk je even een  dagje niet, zit je zo een uurtje te snuffelen.

Even kort over mezelf:

Ik ben dus Linda, 24 jaar en woon in Tilburg, bak en kook al heel mijn leven met veeeel plezier, maar droomde toch altijd van het maken van een "echte taart-taart"
En wat is internet dan toch handig om aan de juiste spulletjes  te komen!
Ik ben gek op dieren...mijn hond en kat blijven altijd dicht in de buurt als ik aan het bakken ben...soms vliegt  het marsepein in het rond...en dat vinden ze niet erg...hoef de vloer in de keuken ook niet meer te stofzuigen!

ik ga eens even kijken hoe ik foto's van mijn taarten moet posten

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

2

Re: nieuweling!!

Welkom op dit verslavend forum :Y:Y
Heel veel bakplezier.....
We zijn benieuwd naar je foto's...

Groetjes Marlies.

3

welkom!!! Ik bak ook nog niet zo lang..maar het is zoooo leuk en dit forum is zo verslavend..ik moet elke dag gewoon even nieuwe taarten kijken en ideetjes opdoen...veel plezier met bakken!

welkom op dit o-zo gezellige forum!!!!

groetjes tirza

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Welkom Linda...veel plezier hier op het forum...kijk uit naar je baksels ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

6

http://i251.photobucket.com/albums/gg287/krabbelaars/groepen/groep1/image046.gif

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.