1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (22-06-2008 13:59)

Onderwerp: ik ook eens aan de cupcakes, hier zijn mijn eerste...

nou dames,

hier zijn ze dan, mijn eerste cupcakes, ik ben er supertrots op ;)!!!

dit zijn de allemooiste cupcakes die ik ooit gezien heb.

ik snap niet dat ik dit nooit eerder gedaan heb.....

ik had helaas geen cakemix in huis, dus met biscuit gedaan. met een spuitzak er vanillecreme in geprikt (dat ging gelukkig Best goed!) maar de cakes hadden meer weg van een golfslagbad....

zijn jullie er klaar voor?????

nog ff scrollen en dan zien jullie ze.... (wel zitten graag, want je slaat steil achterover van dit resultaat!!!)

http://pic4.picturetrail.com/VOL716/2664216/19427529/322314314.jpg
whahahaha

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Re: ik ook eens aan de cupcakes, hier zijn mijn eerste...

woehahahhahahhahahha je verhaal!!! ga helemaal stuk hier!!!! ik dacht echt, wat gaat er komen joh??? hahahhahaha ik moet nog steeds lachen... hahahahaha
kwebbel, je maakt me dag weer goed!!!hahahaha

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3 Laatst bewerkt door kwebbeltje (22-06-2008 13:59)

ieuwwwwwwwwwww ze smaken ook al niet lekker!!!! jammer ik dacht het maakt niet uit dat ze er niet uitzien, als het dan nog maar lekker smaakt. er zit naar mijn smaak iets teveel (lees veel te veel) vanille creme in. getver. nouja, misschien vinden de kids ze wel lekker. en anders gaan ze gewoon zo de prullenbak in. whahaha. ik ga het nog wel eens een keertje proberen met een cakemix en een andere vulling. lekker op mijn gemakje en wie weet komt er dan wel iets toonbaars en lekkers uitrollen. ;)
ik hoop in ieder geval bij heb kunnen dragen aan jullie buikspieren van het (uit)lachen hier!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

4 Laatst bewerkt door kwebbeltje (22-06-2008 17:24)

ehm.... dames, tot nu toe is deze topic van mijn niet gelukte cupcakes 67 x bekeken en er is er 1 geweest die geantwoord heeft. misschien was het niet helemaal voor iedereen duidelijk. het was een geintje he. natuurlijk vind ik ze er helemaal niet geweldig uitzien, ze waren zwaar mislukt, maar ik had beloofd ze erop te zetten, of ze nu gelukt waren of niet. vandaar. ;)
duss, als iemand ook maar 1 seconde gedacht heeft dat ik zel wel mooi vind en dat ik een over het paard getilde newbe ben. sorry, dat ben  ik niet en was ook niet mijn bedoeling. ik wilde jullie iets geven om over te lachen na het huilen van de uitschakeling van nederland op het EK.

5

Prachtig. schitterend, geweldig, applaus.
:lol: :lol: :lol: :lol:
Een pluspunt, je hebt lekker je reli

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

Hahaha nou ik zal eens effe reageren hoor.....hahaha tja als je zulke dingen erop gaat schrijven dan zien ze er zeker niet meer uit maar toch kunnen ze er makkelijk mee door hoor  ik vind die reliefjes en kleur toch echt goed maar als jij met icing erop gaat kladderen en hahaha ik had idd gezegd cakemix!!!! En ik geloof dat ik ook gezegd hebben dat we dan gewoon gingen lachen en dat doen dus al die anderen die naar je cakies kijken!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

7

Heb je geen dochtertje zoals Astrid2, die kan je misschien helpen ;))))

Groetjes

8

nope, 2 zonen ;)

9

Ik vond je al vrij arrogant overkomen in je stukje ;) Maar je cupcake's zijn geweldig hoor voor een eerste keer, vooral doorgaan! ;) :lol:

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

10

:lol: ...leuk verhaal...je maakt het wel spannend...geef ze dan maar aan de kids...die lusten die dingen wel...maaaaaar Kwebbel...nu lekker blijven oefenen...de volgende zien er spetterend uit ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

11

Hahahahaha, lees het nu pas. En ik zat maar te denken waar blijven die foto's nou? En maar scrollen he! Moest echt heel erg om de foto lachen. Hoe verzin je het!
Volgende keer gewoon de cc mix van de webshop nemen. Die is echt heel erg lekker!
Bedankt voor de lach!
Groetjes, Monique

12

Oefening baart kunst zullen we maar zeggen :lol:

Groetjes Marlies.

13

Hahaha! :D

14

Broeha!! :lol:
Geweldige cupcakes hoor. Hihi, meestal wordt als troost gemeld "maar ze smaken vast heel lekker". Maar nu dat ook al niet het geval is.... Hahaha! :D

Ach joh, volgende keer beter (en nu ben je meteen niet meer zo'n arrogante newbe ;))

15

nou ja....... manlief moest me bijna van de grond afrapen,
lig hier slap achter mijn computer
mij had je te pakken,whahaha.........
jij hebt wel humor hoor.....;)

16

hahah geweldig :lol:

Cupcakes van biscuitmix zijn ook niet lekker ;) (of in ieder geval dat vind ik niet!)

17

whihihihi... ik zit maar te wachten. Dacht dat de foto's niet konden laden ofzo (blonT). hahaha... kinderen zijn altijd goed voor cupcakes met teveel vulling. Ik vind je een held, dat je ze erop hebt gezet. Mijn eerste cc heb ik z

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

18

En ik maar wachten op de foto's....Ik sla altijd de tekst over en ga meteen nar de foto's en pas daarna lees ik de tekst en wil ik weten wat er in zit en HEt verhaal achter de taart.
Pffffffffffff na een dag hollen en draven voor de verjaardagsvisite was ik hier wel even aan toe :)
Jammer dat ik niet eerder wist hoe goed je echt was anders had je dit weekend 150 CC's voor mn verjaardag kunnen maken!
Volgend jaar dan maar?!?!??!

19

PROEST !!! :lol: :D

Ik pies in m'n broek... hahahaha!

Gek wijf... ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

20

ha ha ha ha ha :lol: :lol: :lol: :lol:
ik kom niet meer bij! jammer dat ze ook nog eens niet te pruimen waren ha ha.
ik had zelf ook cakejes gemaakt met de voetbalbolletjes van de Xenos..mmm die waren ook niet echt mooi hoor, durf ze hier niet eens te showen..maar ze waren best lekker! Volgende keer beter toch!!!!

21

Zijn ze al op? :9

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

22

Nou ik vind je behoorlijk arogant hoor!:P

Nee hoor, ziet er toch niet la te slecht uit??
Enne......bij mij wordt ook altijd meer gekeken dan gereageerd

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

23

nou, vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen, de cupcaces zijn net uit de oven. ik heb nu cakemix koopmans gebruikt (zag dat ik die nog had staan :D) met speculaaskruiden. de cakejes zien er gelukkig goed uit en niet als een golfslagbad zoals de eerste keer. we zullen zien wat het gaat worden ;) ik hou jullie op de hoogte...

24

hahaha nou ik ben benieuwd naar je volgende lading!!
Die zijn vast een stuk mooier en een stuk lekkerder!

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

oefenen oefenen oefenen. En zeker je zoontjes laten helpen. Dan komt het vast ooit nog goed. hahaha :lol: