1

Onderwerp: Mega Feline

Pff mensen daar ben ik weer..
Na heel wat uurtjes werk hier het reultaat van mega feline het wilde hellemaal niet gaan zoals ik wou.. 5uur aan dat gezicht bezig geweest.. daarna kwamen de letters had ik de letters paars gedaan met geel randje :( kon ik weer overnieuw beginnen dom dom had gewoon niet goed gekeke :( Maar goed hier dus het resultaat van Mega Feline na heel wat uren werk..

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EZDLCBQV.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UAJRQLOH.jpg

Oja is gevuld met een romige banketbakkersroom en zelfgemaakte aardbeienjam en botercreme met vanille compound..

Liefsxx steffiee

Stefs taartjes zien --> www.cheffsteff.come2me.nl <--

2

Re: Mega Feline

Af & toe gaat 't inderdaad niet helemaal zoals je had gedacht! Maar uiteindelijk is het gelukkig toch nog gelukt. Kan 't overigens kloppen dat je de pupillen van de ogen vergeten bent?

Die vullingen van jou klinken trouwens erg lekker. Maar ik heb eigenlijk geen flauw idee wat compound is. Ik ben tenslotte maar een leek op dat gebied!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

3

dan keek ze scheel :p als ik die er nog in deed haha ;) maar om de plaatjes van mega mindy had ze ook niet echt een pupil dus vandaar dat ik dit er maar van heb gemaakt ;) en compound gebruik ik veelal voor me bonbons zijn hoog concentraten van bijvoorbeeld vruchten maar ook caramel tiramisu enz ben namelijk begonnen met bonbons 8jaar geleden en taarten is er 2 jaar geleden bij gekomen maar is goed te combineren ;) groetjes stef

4

Leuke MM. Ik moet zeggen dat ik ook wat mis in de ogen, maar beter zo dan scheel ;)

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

5

Dat gezicht is inderdaad erg moeilijk! Ik vind het haar wel leuk gedaan zo met die sliertjes!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

6

Knap gedaan hoor! Lijkt me ook erg moeilijk om MM te maken!

7

mooie Mega Feline hoor :Y

8

Leuk gedaan!

9

Het blijft een lastige dame om te puzzelen,heb d'r ook al 2 keer moeten maken,ze gaat me al iets beter af.
Maar ze is goed gemaakt.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

10

leuk hoor!

Ondanks het jaren van bakken nog veel te leren ;)

11

Lastige dame om te maken...heb er net ook eentje achter de rug...maar jij hebt wel mooiere letters gemaakt dan ik ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

12

Ze is ontzettend moeilijk om te maken. Ik heber bij mijn dochter maar een fototaart van gemaakt;)
Maarre ze is goed gelukt die MM

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

13

dank je wel :) Twas behoorlijk werkje zeker die ogen pfff :p zat er ook aan te denken volgende keer maar een ouwel te gebruiken haha nee hoor dan probeer ik het gewoon weer opnieuw  ;) De aanhouder wint denk ik.. :p

14

Hij is wel mooi. Maarre, Mindy ken ik, maar wie is Feline :)

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

15

de jarige job! jobbin bedoel ik tis namelijk een meisje :p

16

Jawel... een super MM !

Lekkere vulling!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

17

dank je wel :)

18

Mooi gedaan.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.