Onderwerp: geef 8!
Na de Hokus Pokus taart van Robin was het tijd voor de legertaart voor broertje Tristan van 8. Inmiddels was het 0:00 uur geweest maar ja, de taart moest wel af voor mijn meest favoriete legercommandantje uit de Zaanstreek.
Gelukkig had ik een hoop voorbereidend werk gedaan en werd het uiteindelijk maar 03:00 uur. Tot het me wel leuk leek om toch nog even de namen op de taarten te zetten. Mijn nieuwe tappits uitgeprobeerd, en na wat mislukte en op raadselachtige wijze verdwenen lettertjes, lukte het uiteindelijk toch (dankzij het wereld wijde web dat gelukkig 24 uur per dag open is). Waarschijnlijk zijn mijn buren diepe slapers want ik heb tot nog toe geen vragen gekregen over nachtelijke mepgeluiden
!
Om 04:30 zag ik dan eindelijk mijn bed, voor even, want om 09:30 ging de wekker, wij werden om 10:30 bij de jarigen verwacht, oef!!!
De 500 meter die we moesten reizen naar de feestvarkens hebben we maar lopend gedaan, met taarten zonder passende taartdoos heb je een hoop bekijks kan ik je zeggen!
De geef 8 taart is een idee naar de taart van Karine, die mij tips heeft gegeven over het prikkeldraad en de camouflagevlekken, bedankt Karine!

De taart is gevuld met hemelse modder en witte chocoladebotercreme. Bekleed marsefont (nooit eerder gebruikt maar v