1

Onderwerp: Naar het voorbeeld van Wietske

Vorige week een prinses (en dino) gemaakt in opdracht van zus. Zij kwam de taart ophalen en was zo enthousiast, dat ze ook een prinses voor dochter die vandaag 1 wordt wilde bestellen. Toen heb ik voorbeeldjes aangedragen van taarten die ik veeeeeel leuker vind voor een 1-jarige! Ze koos voor het voorbeeld van Wietske. Ik blij, want het leek mij helemaal leuk om een kroontje te maken.
Dit viel me voor de eerste keer nog vies tegen!! Volgende keer zal het makkelijker gaan, maar ik kreeg de verhouding niet goed, na het drogen realiseerde ik me, dat ik de puntjes te ver heb omgebogen, 1 bolletje brak af toen ik eraan zat na het drogen........... Al met al ben ik over het geheel best tevreden, al was de hele taart toch meer werk, dan ik had ingeschat.....
Moeder kwam 'm ophalen en was helemaal blij, dat ze toch voor deze taart had gekozen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JGJJL36B.jpg

Roze taart (en ook het meptaartje) is gevuld met mascarpone met gepureerde verse aardbeien erdoor en een laagje aardbeienjam. Witte taart is gevuld met bokkepootjescreme, chocoladeganache en kersenvlaaivulling.

Nog een taartje voor de visite die zo meteen komt (weer even de nieuwe reli

Groet, Jolanda

2

Re: Naar het voorbeeld van Wietske

Wauw, prachtig! Mooi gedaan zeg!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

3

Jeeeeemig Jolanda... 't wordt steeds mooier en perfecter wat je ons laat zien!!!

Wat een prachtige taart voor Evy (inclusief 'meppie'), schitterend afgewerkt en de kleuren zijn zoooo lief bij elkaar!

De taartjes die met de relief-matten zijn bewerkt zijn ook mooi!
Lekkere vullingen, helemaal 'af'!!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

ik mag volgende week ook een echte meidentaart maken en ik denk dat dit toch stiekem in mijn achterhoofd blijft hangen :)
heel mooi afgewerkt!!

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

5

Het is idd een prachtige taart om te maken,heel leuk gedaan.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

6

ziet er leuk uit!

Stefs taartjes zien --> www.cheffsteff.come2me.nl <--

7

Mooie verjaardagstaart hoor! Heel mooi en ook veel leuker dan een barbietaart voor een 1 jarige :Y

Je beide andere taartjes zijn ook erg mooi geworden, zijn dit ook matjes uit de webshop??

8

Ik vind die kroontjes wel helemaal geweldig!!!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

9

Wow dat idee heb je goed afgekeken dan, ziet er super uit!

Ondanks het jaren van bakken nog veel te leren ;)

10 Laatst bewerkt door wietske (22-06-2008 16:01)

Oooooh Jolanda wat is ie leuk geworden en zo met stapel, geweldig !!!! En je kroontjes zijn goed gelukt, inderdaad je puntjes zijn wat teveel naar beneden, ik denk dat je de punten iets te lang hebt.

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

11

Renate78 schreef:

Je beide andere taartjes zijn ook erg mooi geworden, zijn dit ook matjes uit de webshop??

Deze zijn van Petra81.

Groet, Jolanda

12

prachtig!!!

13

Wat een mooie taarten!!

14

O ja deze is heel mooi ...ik mag ook zo eentje maken in juli (als Wietske het goed vind natuurlijk) ..dus ikke ook blij.
Want het is toch wel echt prinsseselijk. Mijn kroontje is al klaar ... maar die blomepjes maak jij die ook op voorhand of blijven die holletjes in de blaadjes  goed als je ze op het laatst maakt? En welke vorm van bloempje heb jij hiervoor gebruikt?

15

Super leuke taart!
Die ga ik zeker onthouden!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

16

Ohhh deze taart blijf ik zoooo mooi vinden!!!

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

17

Wauw schitterende taarten!! Die met het kroontje en de strikken ziet er zo goed uit :Y Hij lijkt wel sprekend op die van Wietske, maar dat maakt niets uit! Het taartje voor de visite vind ik ook erg mooi! :Y (dat reli

18

Een vriendin kwam ook met het plaatje van Wietskes taart, of ik die wel kon maken.

Dus in juli komen er zo te lezen 2 taarten in deze stijl! Maar deze die we hier zien is wel heel leuk gedaan, met toch weer een eigen twist.

He Jolanda, mooi geworden, ziet er zo lief uit, een echte meisjestaart. Ik hoop dat ik je niet al te lang van je werk heb gehouden?

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

20

Oh, wat een prachtige taarten heb je weer gemaakt.Fijn he, als je je eigen idee kan 'opdringen' aan de besteller, zo veel leuker als je iets kan maken wat je zelf ook leuk vind en zeker als er zo'n mooit resultaat uitkomt!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

21

karine schreef:

O ja deze is heel mooi ...ik mag ook zo eentje maken in juli (als Wietske het goed vind natuurlijk) ..dus ikke ook blij.
Want het is toch wel echt prinsseselijk. Mijn kroontje is al klaar ... maar die blomepjes maak jij die ook op voorhand of blijven die holletjes in de blaadjes  goed als je ze op het laatst maakt? En welke vorm van bloempje heb jij hiervoor gebruikt?

De bloempjes heb ik op zaterdagavond gemaakt (taart was voor zondagmorgen). De bloempjes bleven goed (waren van marsepein, dat vind ik eetbaarder), maar achteraf zou ik ze een dag eerder maken, zodat ze goed bol kunnen opdrogen.
Ik heb deze plunger cutters voor de bloempjes gebruikt:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=595

Pas op met het verkleuren van het kroontje! Bij mij zag je na een dag staan al, dat hij verkleurd was.

Groet, Jolanda

22

Pràchtig :Y:Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

23

Zo gaaf deze taart! En je hebt zo netjes gewerkt!
Je taart met printje erin is ook er gleuk! Welk matje is dat met die bloempjes???

24

Babs schreef:

Zo gaaf deze taart! En je hebt zo netjes gewerkt!
Je taart met printje erin is ook er gleuk! Welk matje is dat met die bloempjes???

Dat is deze:
http://www.taartendecoratie.nl/images/texturematflowerfun.jpg

Groet, Jolanda

25

De taart voor Evy is heel erg mooi!!

De twee andere zijn ook leuk met die matjes!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl