Onderwerp: Naar het voorbeeld van Wietske
Vorige week een prinses (en dino) gemaakt in opdracht van zus. Zij kwam de taart ophalen en was zo enthousiast, dat ze ook een prinses voor dochter die vandaag 1 wordt wilde bestellen. Toen heb ik voorbeeldjes aangedragen van taarten die ik veeeeeel leuker vind voor een 1-jarige! Ze koos voor het voorbeeld van Wietske. Ik blij, want het leek mij helemaal leuk om een kroontje te maken.
Dit viel me voor de eerste keer nog vies tegen!! Volgende keer zal het makkelijker gaan, maar ik kreeg de verhouding niet goed, na het drogen realiseerde ik me, dat ik de puntjes te ver heb omgebogen, 1 bolletje brak af toen ik eraan zat na het drogen........... Al met al ben ik over het geheel best tevreden, al was de hele taart toch meer werk, dan ik had ingeschat.....
Moeder kwam 'm ophalen en was helemaal blij, dat ze toch voor deze taart had gekozen.

Roze taart (en ook het meptaartje) is gevuld met mascarpone met gepureerde verse aardbeien erdoor en een laagje aardbeienjam. Witte taart is gevuld met bokkepootjescreme, chocoladeganache en kersenvlaaivulling.
Nog een taartje voor de visite die zo meteen komt (weer even de nieuwe reli