Onderwerp: hokus pokus...
Voor de jarige Robin moest het een goocheltaart worden. Na vele slapeloze nachten waarin goochelhoeden, speelkaarten, konijnen en kitcherige boeketjes bloemen voorbij kwamen zijn de goochelhoed en kaarten een blijvertje geworden.
De taart is eigenlijk twee taarten gestapeld, zo kon ik verschillende smaken gebruiken en was ze makkelijk aan te snijden, die lange taartpunten zag ik niet zo zitten.
Carla (van de Tatty Teddy) was zo lief mij de beschrijving van zo'n 'opengewerkte' taart te sturen. Vorige keer was het absoluut geen succes maar deze keer ging het goed. Bedankt Carla!
De dobbelstenen zijn echt, een stukje van het echte kado dat hij kreeg. Voor mijzelf was de echte goocheltruc het biscuit. Ik had ze gebakken met de checkerboard cakeset van de lidi (nooit gedaan, maar wat een werk!) dus het resultaat was wel spannend.
Al met al was de taart een succes, zelfs zonder de fondante konijnenoren die ik maar achterwege had gelaten omdat de taart inmiddels topzwaar was geworden

De 1e taart is gevuld met kersenjam en witte chocoladebotercreme, de andere met hemelse modder en witte chocoladebotercreme. In de cacaorand zijn chococrisps meegebakken.
Supernetjes gedaan! 

!!