1

Onderwerp: Weer een nieuweling...

Hallo Allemaal!
Al enige maanden kom ik elke dag even kijken naar al jullie prachtige taart- en koek-creaties. Ik smul iedere keer weer! Wat een meest mooie taartjes komen hier voorbij zeg! :9 Omdat ik zo vaak kom "spieken" en ook ideetjes kom "stelen" lijkt 't me wel zo netjes om me dan toch een keer te komen voorstellen. Hier komt ie:

Mijn naam is Renate (omdat er nog een Renate op 't forum zit heb ik mezelf maar omgedoopt tot "Renaatje"), woon in Zevenaar met m'n man en drie kinderen.
Sinds vorig jaar ben ik ook echt besmet met het bekende taartvirus. Maar 'k moet nog zoveel leren...! Ben hard op weg, 2 workshops gevolgd bij Peronne en bezig een voorraadje spullen aan te leggen. Inmiddels m'n eerste opdracht al gehad en over 8 weken m'n eerste bruidstaart-opdracht!!!! Heb nu al bloed-zweet-tranen en nervous breakdowns :S , hihi! Zal jullie hulp misschien nog hard nodig hebben!

Ik hoop dat ik de tijd kan vinden om mijn "wauw" reacties op jullie creaties te plaatsen. Als ik een taartje te showen heb zal ik dat doen. (uiteraard all

"Begin de dag met een dansje..."

Re: Weer een nieuweling...

zoo!!! je hebt al een bruidstaat opdracht en je stelt je nu pas voor??? schandalig!!!
;) nee hoor, je bent van harte welkom op dit gezellig forum!!! Ik ben erg benieuwd naar je creaties, dus ik stel voor dat je die snel gaat showen!!!

groetjes!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Spannand hoor een bruidstaart...wel heeeel leuk!! Succes, ik ben heell benieuwd.

Wil elke dag wel bakken......

4

Welkom op dit toffe forum!
Veel plezier hier :thumb:

xxx

5

Welkom op dit gezellige en leerzame forum...

Spannend hoor een bruidstaart...maar het gaat je helemaal lukken :Y

Laat je de foto's zien hoor...ben benieuwd!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

6

Wel showen he,je bruidstaart?
Net binnen en dan al zo'n opdracht binnen,veel succes!
Oh ja,enne welkom hier.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

7

http://i251.photobucket.com/albums/gg287/krabbelaars/groepen/groep2/image098.gif

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.