Re: Bruidstaart + 75 koekjes + 75 cupcakes
Oooh, wat een prachtige taart ook!! De cupcakes en koekjes ook schitterend!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart + 75 koekjes + 75 cupcakes
Oooh, wat een prachtige taart ook!! De cupcakes en koekjes ook schitterend!
Wauw! Wat een boel werk lijkt me dat zeg 
Maar alles ziet er harstikke leuk uit zeg! De koekjes vind ik ook zo leuk, geven ze die als bedankje na afloop??
Wat een leuk idee zeg!
Ik kreeg net een schitterende bos bloemen toegestuurd van het bruidspaar voor mijn bijdrage aan hun bruiloft. Prachtige bloemen in de kleuren wit/roze, helemaal in de stijl van de taart e.d.
Ben helemaal overdonderd!
Groetjes,
Sharon
prachtig!!
Mensenkinderen wat een werk!!! En wat een prachtig resultaat!!! Al die vlindertjes, super!!!
Dorieke
Wat prachtig, prachtig, prachtig! Wat een mooi geheel en zooo netjes gemaakt allemaal. Supermooi!
Prachtig en wat een werk zeg. Ik vind het heel mooi.
wauw, wat een werk! heel erg mooi geworden zeg! super 
Ooo wat een mooi perfect "setje" zo alles bijelkaar. De bruidstaart is heel mooi en de cakejes ook, om over de gave koekjes nog maar te zwijgen!! 
wat een werk maar wat een geweldig resultaat..je taart is prachtig je cakejes zijn ook heel erg mooi...maar die koekjes...wauwwwww....
Wow gewedlig!! de taart, de koekjes en de cupcakes!! Ik doe het je echt niet na!!
Dit is ook zeker een bloemetje waard!
Ik vind de harten met de rolroosjes echt prachtig!
Schitterend!!! Alles is even mooi
, wat een werk zit hier in zeg. Super gemaakt
!
Wat een werk, maar je hebt een mooi resultaat geboekt. Ik vind hem een beetje Laura Ashley achtig, hoewel die , dacht ik, geen taarten bakt. (een droomtaart)
Jeeeeempie!!! Wat een werk meid, niet te geloven en wat heb je alles mooi afgewerkt zeg, echt klasse hoor!! Je koekjes zijn werkelijk fantastisch mooi, je cakejes ook en de taart is een plaaatje, wat zullen ze blij geweest zijn!!
Súper!!!
Mooooooie taart ( leuk! die hartjes met de roosjes erlangs)
Moooooooooooooie koekjes ( m
F-O-R-M-I-D-A-B-E-L...
Wat een werk... maar wat een prachtig mooi superresultaat...!!!
Wat een klus is dit geweest zeg....!!!
Maar het resultaat is prachtig....heel erg mooi gedaan !
Wauw wat een werk. Maar je mag trots zijn hoor. helemaal super!
Ik vind het een onwijs mooie taart, hele leuke koekjes en schattige cupcakes......ik zou alles wel bijeen willen zien
WAUW.....WAUW.....werkelijk prachtig!!!
En koekjes....en CC...allemaal in styl...schitterend 
wat een romantisch tafereel en wat een werk zeg ..;super!!!
Hoe laat jij de icing van je koekjes zo mooi blinken (bij mij lijkt mn icing altijd zo dof)
Tjee,wat een werk zal het geweest zijn,als je alles zo bij elkaar ziet,top gedaan.
De taart is ook super romantisch.
Ooww geweldig zeg. Wat een mooie taart. Super koekjes en beauty`s van cc`s.
heeeeeeel erg mooi, echt klasse !
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart + 75 koekjes + 75 cupcakes