1

Onderwerp: Hey!

Hallo allemaal!
ik ben al een tijdje aan het meekijken op het forum, en ik heb mezelf nu dus aangemeld. Ik ben marloes, 24 jaar. Ik heb altijd bakken en het maken van koekjes, taarten, gebakjes, toetjes en andere zoete dingen leuk gevonden. Ik wilde altijd banketbakker of chocolatier worden. Door andere dingen op mijn pad heb ik voor de hulpverlening aan kinderen, jeugd en hun ouders geholpen, wat ik absoluut niet meer kan missen. Vorig jaar heb ik voor een sinterklaassurprise een stapeltaart gemaakt voor mijn moeder en daar haar kadootje in gestopt. Deze zag er nog niet heel mooi uit, maar ook niet verschrikkelijk. Voor mn verjaardag wil ik een taart gaan maken met marsepein dr over heen! :P jum!

Groetjes,

Marloes

groetjes van Marloes

Re: Hey!

hoi marloes! welkom op dit gezellige en o-zo verslavende forum!! Ik werk ook in de hulpverlening! Wat voor werk doe je?? (als je niet wilt antwoorden op dit forum, snap ik dat hoor, soms moet je niet te veel over jezelf onthullen wat onze sector betreft!)
Wel je taarten showen he? Ben ook wel benieuwd naar je stapeltaart....

groetjes tirza

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

welkom!

@ tipseytaartje:
momenteel loop ik nog stage in een organisatie voor kinder en jeugdpsychiatrie, in de preventieve sferen. Ik heb veel verschillende dingen gedaan, in de residentiele jeugdhulpverlening, kinderdagcentra (gehandicapte kids), kinderdagverblijven, welzijnswerk (buurthuis) en op een school. :D Van alles wat, elke leeftijd. Ik aas op een baan in de Jeugdzorg! Ben over 2 maanden klaar met mn studie.

en jij?

groetjes van Marloes

ok, dan klinkt leuk zeg! je hebt al veel ervaring! ik heb vorig jaar mn voorlopig laatste studie afgerond. MWD. Werk nu al ehm met stages erbij 6 jaar in de kinderpsychiatrie, residentieel. Heb verder stage gelopen bij bureau jeugdzorg! was errug leuk en leerzaam. Ik had stage gelopen bij regio utrecht, het jaar voordat de provincie ingreep, toen het nog leuk was zeg maar. De vrijwillige jeugdhulpverlening dan. Erg leuk en leerzaam was dat, veel meegemaakt, maar dat is in mijn huidige werk ook.
Ik heb niet zo veel ervaring in de verschillende leeftijdscathegorien. Altijd tussen de 5 en 17 jaar geweest, en altijd flinke gedragsproblemen, het blijft me gewoon aantrekken.
Wat voor studie doe je?? SPH? Je stage klinkt me leuk in de oren! ik denk poli of dagbehandleing ofzo? Diagnostiek??

xx

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Hoi Marloes...welkom op dit gezellige en leerzame forum...veel bak en decoreerplezier...show al je baksels h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

Ik ga al mn baksels laten zien!!!

@ tipseytaartje: nou ja, ik heb veel korte ervaringen hoor! :D Ik heb SPH gedaan en rond momenteen Orthopedagogiek af (WO). Mijn stage bestaat uit cursussen geven op verschillende gebieden, bijv assertiviteit, RET, depressie, huiselijk geweld etc. Helaas geen diagnostiek dus (waar mn opleiding zich erg op richt). Er is ontzettend moeilijk aan een stage te komen waar die diagnostiek aantekening gehaald kan worden.

Mijn voorkeur gaat ook uit naar kinderen met gedragsproblemen! Leeftijd maakt niet zoveel uit, van 0-18 allemaal leuk! Vandaar jeugdzorg! Ik heb niet zo'n behoefte om nog op een groep te staan. Is ook erg leuk, maar ik vind adviseren en werken met ouders v kinderen ontzettend leuk!

groetjes van Marloes

8

Dat gaat vast wel goed komen met je taart.
Leuk dat je ook op het forum zit.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

9

http://i251.photobucket.com/albums/gg287/krabbelaars/groepen/groep2/image069.gif

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.