26

Re: Wit, oranje, roze....

marlies schreef:

Die gedraaide rondjes maak ik zo: met een sugergun maak ik drie slierten in drie kleuren. Die leg ik met de uiteinden (of beginpunten) bij elkaar zodat je zeg maar een mercedesster krijgt. Dan draai je ze om elkaar heen met de klok mee. Als je slierten op zijn steek je er een mooi rondje uit zo groot als je cupcake is.

Ik hoop dat je het begrijpt...

Ja wauw! Dank je wel, het is me helemaal duidelijk :thumb: (vooral toen je het over Mercedes had, wie kent dat niet?), ik ga het ook eens proberen.
Ik heb dan nog wel geen sugargun, maar een beetje bobbelige slangetjes mag de pret niet drukken toch, ik maak ze gewoon op de hand

Ik ben inmiddels bar aan het snuffelen in het forum en ik ga binnenkort toch ook maar eens aan de cc's, want dan kan ik mijn frutsels lekker uitproberen zonder iedere keer een hele taart te "moeten" maken.

Enne... je maakt fantastische cc's hoor, complimenten. Ook je site ziet er prachtig uit, goed fotografie-werk!

groeten
Janet J.

Ik kan niet goed koken... ik kan wel goed eten :-)

27

Haaii!

Leuke reliefjes!
Haha..WEER eens super gedaan hoor!
Alles is helemaal perfect!

Groetjes van Cynthia

28

jonkvrouwtje schreef:

Ja wauw! Dank je wel, het is me helemaal duidelijk :thumb: (vooral toen je het over Mercedes had, wie kent dat niet?), ik ga het ook eens proberen.

Ik ben inmiddels bar aan het snuffelen in het forum en ik ga binnenkort toch ook maar eens aan de cc's, want dan kan ik mijn frutsels lekker uitproberen zonder iedere keer een hele taart te "moeten" maken.

Enne... je maakt fantastische cc's hoor, complimenten. Ook je site ziet er prachtig uit, goed fotografie-werk!

Ehhh ik rij in een Mercedes vandaar ;)
Ik ben ook met cupcakes begonnen omdat je dan inderdaad niet een hele taart op hoeft te eten.
En bedankt voor je compliment :O

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

29

marlies, bedankt voor je reactie! ik ga gelijk even zoeken!! :D:D ben heel blij.... hihih ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

30

Mooie combinatie en weer heel mooi afgewerkt. Super.
GRoetjes Natascha

31

Verbluffend mooi....

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

32

Ik heb zojuist even op de kartenmakerij gekeken, hele leuke dingen hoor.
Bedankt voor de tip!

Groetjes van Moniek
Voor een lekkere taart is altijd wel een gelegenheid (te bedenken).

33

Prachtige kleurtjes en uitvoering!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

34

Die zien er heel leuk uit,mooi gedaan!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

35

marlies schreef:
tipseytaartje schreef:

marliehies...... waar kan je die matjes kopen voor die reliefjes??? Ik wil het heeeel graag weten...
wachtend met smart op antwoord.... :D:D

Jaaa haaa... hier ben ik al...... de relief matjes heb ik gekocht bij een webwinkel kaartenmakerij de egel. Even intikken bij Google. Dan kijk je onder het kopje cuttlebug. Daar staan heel veel gave reliefmatjes. Eigenlijk voor kaarten maar kan ook zeer goed voor onze hobby :Y :Y

Heb net ook even op de site gekeken maar welke moet ik dan bijv. hebben? Wordt er nl nog niet veel wijzer van. Misschien kun je me nog even helpen?

Groetjes Janny

36

Jannytje schreef:
marlies schreef:
tipseytaartje schreef:

marliehies...... waar kan je die matjes kopen voor die reliefjes??? Ik wil het heeeel graag weten...
wachtend met smart op antwoord.... :D:D

Jaaa haaa... hier ben ik al...... de relief matjes heb ik gekocht bij een webwinkel kaartenmakerij de egel. Even intikken bij Google. Dan kijk je onder het kopje cuttlebug. Daar staan heel veel gave reliefmatjes. Eigenlijk voor kaarten maar kan ook zeer goed voor onze hobby :Y :Y

Heb net ook even op de site gekeken maar welke moet ik dan bijv. hebben? Wordt er nl nog niet veel wijzer van. Misschien kun je me nog even helpen?

Kijk bij Cuttlebug en dan bij Cuttlebug embossing stencils
  97 Producten en dan bij Embossing Stencils 10,8 x 14cm
  50 Producten. Succes....

37

Tja, hm... zucht... ik kon me toch niet beheersen, heb er maar een paar besteld...

Van de week heb ik samen met mijn 3 jongens cc's gebakken (ze hebben vakantie...), maar die haalden het niet bij de cc's die ik langs zie komen hoor!
Ik moet nog maar eens goed bij de FAQ's enzo gaan kijken, want mijn cc's zijn laag (dat is op zich wel goed, ze zijn plat en komen niet boven het papier uit), maar er zit ook zo'n rare luchtbel onderin en daar hebben geloof ik meerdere mensen last van, dus ik moet daar toch eens mee aan de slag.

Van bovenaf lijkt het dan een perfect cc'tje, maar als je een hap neemt word je gewoon voor de helft genept!

Ik ga bij de baktips verder zoeken, priv

38

jonkvrouwtje schreef:

Ik ga bij de baktips verder zoeken, priv

39

Bedankt voor je verdere aanwijzing. Nu heb ik het tenminste kunnen vinden, er staan ook zoveel dingetjes op hun site.

Groetjes Janny

40

Nu ben ik alleen nog benieuwd waar ik dat reli

Groetjes Janny

41

marlies schreef:

Kijk anders hier even voor het een en ander aan tips....

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=11755

Heel erg bedankt, ik ben weer een stap wijzer :thumb: , weet nu ook dat ik lang niet de enige ben die wel eens ruzie heeft met de cc's! Ik hoop met een paar dagen mijn reliefjes binnen te krijgen, dan ga ik weer lekker verder met versieren.

Janet J.

42

schitterend zeg, super!!

43

Ze zijn heel gaaf!

Berichten [ 26 tot 43 van 43 ]

Pagina's Vorige 1 2

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren