Onderwerp: Mijn 1e taart, de workshop bij Do!
.....en ik heb het virus te pakken! wat een super hobby!
het was erg gezellig en leuk om te doen! moet nog veel oefenen maar weet nu de basics!

het resultaat:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn 1e taart, de workshop bij Do!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
.....en ik heb het virus te pakken! wat een super hobby!
het was erg gezellig en leuk om te doen! moet nog veel oefenen maar weet nu de basics!

het resultaat:

welkom bij de club! helaas kan ik je gelijk vertellen dat vanaf nu je huishouding een stuk achteruit gaat, de vriendenkring ineens in een raptempo groeit en je bankrekening krimpt. 
Kijk eens aan...daar is ze dan met haar 1e zelf gemaakte taart...Marit...het was reuze gezellig...je hebt het in je vingers zitten hoor...nu lekker blijven oefenen...en denk er om...oppassen met de poedersuiker h
welkom bij de club! helaas kan ik je gelijk vertellen dat vanaf nu je huishouding een stuk achteruit gaat, de vriendenkring ineens in een raptempo groeit en je bankrekening krimpt.

Ja Brenda...je hebt helemaal gelijk 
Kijk eens aan...daar is ze dan met haar 1e zelf gemaakte taart...Marit...het was reuze gezellig...je hebt het in je vingers zitten hoor...nu lekker blijven oefenen...en denk er om...oppassen met de poedersuiker h
Groetjes Marit.
Meid...van iedere taart leer je weer van 
Dat is toch goed gelukt hoor!
Leuke bumba zeg. Mooi gelukt.
leuke taart zeg!!! geweldig he, deze zeer verslavend hobby!
Gelukkig .... ik ben niet de enige die hier last van heeft!
Vergeet ik er bijna nog bij te zetten dat je 1e poging goed geslaagd is. Welkom op het forum!
Erg leuk!
Ik heb inderdaad ook erg veel last van achterstallig onderhoud in mijn huishouden 
Wat een leuke zomaar Bumbataart!!
Netjes hoor. En nu zeker ook verslaafd? 
Ooooooooo die is mooi gedaan!!!!
Marit, wat een mooie eerste taart! Je weet toch dat het erg verslavend is h
Leuk gedaan!
Een mooie bumba voor de eerste keer 
En welkom bij de club verslaafden 
Ja hoor... superverslaafd...
Mooi, die Bumba!
Prachtige kleur groen ook!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn 1e taart, de workshop bij Do!