Re: Bruidstaart "Willemijn & Ruurd Jan"
Wat is ie mooi!!! En wat is dat relief leuk!!!!! Plaatje om te zien!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart "Willemijn & Ruurd Jan"
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat is ie mooi!!! En wat is dat relief leuk!!!!! Plaatje om te zien!!!
Het heeft wel wat zo'n eigenwijze taart ertussen. 
Prachtig gedaan . Erg leuk ook dat opvullen van reli
zo LUPE, jij bent laat nog wakker!!
Koen, wat heb je weer een prestatie geleverd!!!!! Ben trots op je! Mooi hoor. Leuk met die balletjes in verschillende hoeveelheden.....
Echt prachtig!!! Wat een schitterende taart is het geworden
en die matten zijn een aanrader
.
Dat heb je weer geweldig gedaan!!! Wat een topper. Mooie matjes, wil ik ook hebben!!! En mooi zo die gekleurde bloemen in het relief!!! SUPER!!!!
Ik vind het een supermooie taart. Maar vooral die vlinders. Die zijn EEEEcht mooi gemaakt. Ze lijken flinterdun met van die mooie reliefjes. Knap gemaakt Koenie. En wat een berrrrug taart...
Suuupermooi, echt geweldig zeg zo'n relief erin met die accentjes erop!!
En ja precies zoals je zelf al zegt, je hebt niks meer nodig, wat een plaatje zeg!! Jammer dat de bruidegom zich er ook nog effies mee bemoeide, hihi die mannen ook
:-D maar goed eigenlijk als geheel is het nog steeds super dus misschien moeten wij vrouwen wat minder zeuren en die mannen ook eens wat laten kiezen..
(beter de taart dan de bank toch?
)
Koenie, dikke
voor jou, voor de taart, voor de vulling en voor het zo lief zijn voor de bruidegom :-D
Alles is al gezegd, dus ik doe het kort maar krachtig:
GEWELDIGE TAARTEN!!!
WAUW!!!! PRACHTIGE taart!!!!!!
Schitterend Koenie!
ja ik sluit mij ook bij de rest aan!!! Ik vind ze echt geweldig mooi. Mooi relief inderdaad..ff loeren in de hebshop ha ha...
mooi zeg en lekkere vulling
enne ik denk dar er wel een run volgt op deze mat.
Wauwwwwwww. Wat mooi gemaakt, alleen jammer dat de man zich ermee bemoeide.........
o. o. ik ben in juli jarig en weet nu al wat ik manlief vraag(naast alle andere bak spullen die ik al graag op mijn verlang lijstje zet, begint al een aardig lijstje te worden) die wil ik ook...............
Super mooi gemaakt Koenie.
Trouwen ze ook in parijs of in nederland?
Neig mooi joh ...superdeluxe!!!!!!!
Die print en de terugkeer ervan zijn wauw ...en ook je vlinders zijn toppie.
Hoe heb je deze eigenlijk gemaakt want vind ze toch mooier dan de icingvlinders (zijn ze ook minder breekbaar?) en die mexicanpaste kan je die bewaren eens het pak aangebroken is?
Inderdaad wat een mooie mat en prachtige taarten!
Hoi koenie,
Allereerst wil ik zeggen dat je een schitterende taart hebt gemaakt.
Ik vind je vlinders helemaal geweldig, graag zou ik willen weten hoe je die hebt gemaakt, is dat met een uitsteker of zo? Ik vind deze mooier dan de icing vlinders.
icing en ik zijn trouwens ook niet zo'n beste maatjes.
Groetjes Wendy.
Het is een schitterend geheel!!! Hoe heb je die rode lijntjes gemaakt? Met icing? Ik vind um helemaal af zo met die pr8ige vlinders. Das dus nog niet in de hebshop verkrijgbaar?
Wat prachtig zeg!!
supergaaf!!!
moooooiiiiiii en strak hoor
Wat een prachtige taart zeg.
Wat een schitterende taart!!!Mooie vlinders! en dat relief is ook super!
Ik ga gelijk ff in de shop kijken 
Woow, erg mooi! Wel apart zo met dat rose gemarmerde ertussen!
Voor hoeveel personen is deze taart?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart "Willemijn & Ruurd Jan"