Re: Bruidstaart met bloemen en bloementaart met.... bloemen ;)
die bovenste vind ik echt super! die kleuren!!! echt heel erg mooi en strak!! mijn complimenten!
www.facebook.com/TaartvanTirs
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart met bloemen en bloementaart met.... bloemen ;)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
die bovenste vind ik echt super! die kleuren!!! echt heel erg mooi en strak!! mijn complimenten!
Heel mooi! Vind die harten super! Ben heel benieuwd hoe je ze in de taart vast hebt gekregen, gewoon stokjes aan de achterkant?
ze zijn mooi!!!
Prachtige bruidstaart zeg!
Mooi die ton-sur-ton kleuren..!
Inderdaad met liefde gemaakt
De bloemen-stapel is ook erg vrolijk!
Mooi die bloemetjes zo 'losjes'!
Mascha, je hebt je zelf weer overtroffen. 
PRACHTIGE taarten!!!!
Heel mooi! Vind die harten super! Ben heel benieuwd hoe je ze in de taart vast hebt gekregen, gewoon stokjes aan de achterkant?
Ik denk dat aan de achterkant niet blijft zitten hoor... 
Ik heb fondant met (vrij veel) tylose grijs gekleurd, (dik) uitgerold (onmiddelijk als het nog een klein beetje handelbaar
is). De harten had ik ergens op getekend en uitgesneden. Vervolgens stokjes er in en laten drogen (gewoon van die kleine prikkers, pas op dat je de stokjes er goed horizontaal in steekt als de harten liggen, zodat ze er niet aan de achterkant weer uit komen
). Zilver gedust en letters er op. Toen ze hard en droog waren heb ik de achterkant nog gedust met zilver en ze in een piepschuim stuk geprikt (met de prikkers) en zo bewaard.
In de taart gewoon geprikt en net zo ver doorgeduwd tot je net geen prikker meer zag, en de punt van het hart een beetje in het fondant stond (maar niet erdoorheen). Stond vrij stevig moet ik zeggen! 
wat een mooie bruidstaart die kleuren zijn echt prachtig.
die bloemen taart is gewoon leuk en lief
Wat een gave bruidstaart, ik vind de kleuren erg mooi!
En de bloemvormige taart niet te vergeten; erg leuk!
Mooi zeg die bruidstaart en de bloementaart idem. Viel het mee met de vorm te bekleden? Lijkt mij best moeilijk.
Ik denk dat aan de achterkant niet blijft zitten hoor...
Ik heb fondant met (vrij veel) tylose grijs gekleurd, (dik) uitgerold (onmiddelijk als het nog een klein beetje handelbaaris). De harten had ik ergens op getekend en uitgesneden. Vervolgens stokjes er in en laten drogen (gewoon van die kleine prikkers, pas op dat je de stokjes er goed horizontaal in steekt als de harten liggen, zodat ze er niet aan de achterkant weer uit komen
). Zilver gedust en letters er op. Toen ze hard en droog waren heb ik de achterkant nog gedust met zilver en ze in een piepschuim stuk geprikt (met de prikkers) en zo bewaard.
In de taart gewoon geprikt en net zo ver doorgeduwd tot je net geen prikker meer zag, en de punt van het hart een beetje in het fondant stond (maar niet erdoorheen). Stond vrij stevig moet ik zeggen!
Ik dacht dat je een prikkertje erdoor zou zien en had daarom zelf pas met een leeftijd een sateprikker in fondant gerold en die aan de achterkant geplakt. Maar dat ziet er aan de achterkant natuurlijk veel lelijker uit, probeer de volgende keer dus ook een prikkertje.
Bedankt voor je uitleg!
Meid, wat mooi!!!! Zoooooo strak en is het nou een zilveren band van fondant/marsepein of stoffen lint?? Het ziet er zo mooi uit! Prachtige kleur, super geheel! En je bloementaart ook helemaal top!
is het nou een zilveren band van fondant/marsepein of stoffen lint?? Het ziet er zo mooi uit!
Hey Jol(anda) 
Het is van fondant, gedust met zilverpoeder (g
Nou ik vind hem dus ook echt TOP, Masch, wat een plaatje zeg, zo ontzettend strak en stylish, heel erg gaaf!! En ja dat zilver erbij vind ik ook heel leuk, net dat beetje bling-bling wat het af maakt :-D
En je bloemetjes-taart is een snoepie, welke uitsteker is het???
:-D En prachtig die beschilderde vlinders hoor!! 
Ohhh wat een mooie kleuren !!!
En zo mooi strak ook, prachtige taart 
Wauw wat een mooie taarten. Ik zwijmel helemaal van je bruidstaart!
H
Ohhhh die bruidstaart is waanzinnig!!!!
En de blommentaart supergaaf, die bloemenvrom geeft het meteen al wat extra's!
Wat een super bruidstaart!!!! Echt een mooie kleur!!! GEWELdig. En je bloemen stapel ook heel mooi!!
Wauw heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi en die kleuren ook zo gaaf en dat tweede taartje wat prachtig zo die bloemen!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart met bloemen en bloementaart met.... bloemen ;)