1

Onderwerp: Mijn TV-taartjes!

Dit is het taartje wat ik maakte voor de TV-opnames (zie babbel) afgelopen dinsdag. Morgen komen ze voor de 2e opnamedag. In totaal maken ze een portret van mij wat 4 minuten duurt, en daar filmen ze dus 2 dagen met 4 man voor :+. Zei iemand ooit iets over kijk- en luistergeld :lol:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NBOTLELX.jpg
Gevuld met champagnecreme en verse aardbeien :9

Voor morgen heb ik ook een taartje gemaakt, maar deze vind ik veel te lelijk dus ik denk dat die niet uit de koelkast zal komen. Tenzij ik zeker weet dat de camera uit staat :lol:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WTWKZKKH.jpg
Erg simpel gevuld met creme, 5-bosvruchtenjam en mandarijntjes uit blik :s

Verder komen de EK-achtige cupcakes morgen op tafel te staan. En ze hebben (erg closeup :s) alles wat onder de stolpen staat, geflimd. Mijn workshop resultaten van Wendy incluis :+

Oh ja, de Spiderman stond dinsdag "toevallig" op het aanrecht :lol:

Ik ben heel benieuwd hoe het portret geworden is, want dat is klaar en als het goed is krijg ik dat morgen al te zien (sterker nog, ik heb hem laten beloven dat hij een kopie voor mij meebrengt, anders komt 'ie er niet in :D)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

2

Re: Mijn TV-taartjes!

Oooh dat klinkt allemaal zo gaaf Carin. Het ziet er heel mooi uit. Die bovenste vind ik echt supermooi.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Oh dat klinkt allemaal heel leuk!! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat! :D

4

Ben benieuwd naar je tv-optreden :Y Super leuke taarten!! (Heb je dubbele post verwijderd ;))

5

Nathalie schreef:

(Heb je dubbele post verwijderd ;))

Thanks!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

6

Mooie taarten voor een tv debuut!

7

Gaaf zeg ik vind de 0nderste ook mooi hoor!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

8

Mooi striktaart!
En waarom vind je die onderste lelijk? Ik vind hem wel mooi en je roosjes vind ik ook mooi :Y

9

oooooooooooooooooooooooooooo Carin wat gaaf!!!!
Ik ga snel ff lezen bij babbel

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

10

Oooo wat is die onderste LELIJK zeg, die zou ik zeker maar in de koelkast laten staan..........

......... Whoehaaaaaaaaahahahahahahahah, muts, hij is toch harstikke leuk!! De striktaart is erg mooi!! Is hij al op? ;)

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

11

Ja gaaf zeg...mooie taarten heb je gemaakt voor je tv optreden...ook die lelijke is mooie gedaan hoor meid :Y

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

12

Wat leuk allemaal zeg :D

Ondanks het jaren van bakken nog veel te leren ;)

13

zo hehe eerst heb ik even je "babbel"gelezen.
SPANNEND!!!
Als je dinsdag assistentie nodig hebt??????
Ik ben in de buurt.......hehehehe
suc6 jo

14

tv optreden? hmm ik heb weer eens iets gemist geloof ik  :think: , zal zo eens bij de babbel kijken. Maar je taarten zijn weer eens erg goed gelukt!

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

15

mooie kleur groen!!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

16

Die zien er heel mooi uit,kmap gedaan hoor!
Alleen de bovenste foto is wat donker.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

17

Hihihi... ik lag in een deuk bij... "de Spiderman stond toevallig op het aanrecht..."... want ik herkende dat zoooo.... Nu laat ik het wel uit mijn hoofd... :S ... maar toen ik het nog niet zo vreselijk druk had... en een moeder kwam haar kind ophalen wat bij een van mijn dochters had gespeeld... dan zorgde ik er ook vaak voor dat er een taart 'toevallig' op het aanrecht stond... ;) Want misschien kwam daar dan weer een opdrachtje uit... ;)

Je striktaart vind ik prachtig... en de rozentaart heeeeel erg mooi.... ik zou 'm doen hoor! Echt!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

18

ik vind ze beiden echt super mooi! prachtige striktaart en die roosjes zijn zo lief....

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Zoooooo, t.v ster ;) mooie taarten.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline