Re: Bedanktaartje met..........:D strik
Weer zo'n prachtige en verzorgde taart, geweldig!!!!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bedanktaartje met..........:D strik
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weer zo'n prachtige en verzorgde taart, geweldig!!!!
Wat een mooie taart! Je strik is super met de groene stippen en die lusjes erin. Heel mooi afgewerkt met de roosjes en de zilverenballetjes! Mooi strak en stijlvol! 
Kaatje E. Koningin der Strikken!!!
Prachtig!!!
Volgens mij worden je strikken steeds dunner! Deze is ook weer perfect!
Het is weer een BEAUTY!!!! Lekkere frisse kleuren, mag ik een aantekening geven? Vast wel, je hebt me ontmoet bij ILC, dus je weet wel hoe ik in elkaar zit. Voorop gezegd dat ik wat jij maakt zelf absoluut niet kan, komt ie....... ik had de rolroosjes minder strak en iets groter gemaakt, persoonlijke mening hoor. Zo is ie natuurlijk ook geweldig!!!
Verkoop me in Birmingham maar een beuk als je het niet met me eens bent, hahaha
Natuurlijk mag je eerlijk zeggen dat jij de rolroosjes anders had gedaan, maar ik vond juist dat hele strakken met de glimmertjes er naast zo leuk. Heb ik niet eens zelf bedacht maar had het gezien bij Caroline, vond het juist gelijk al erg leuk en erg goed passen bij de rest van de taart.
Dus hiervoor krijg je geen beuk, maar... we zijn nog lang niet in Birmingham 
Hij is mooi zeg.
Hoe krijg je het voor elkaar. elke strik ziet er bij jou toch weer anders uit! Erg mooi en super strak zoals altijd.
Wauw..... nog even en die strikken zijn zo dun als een vloeitje. Prachtige strik! Niemand kan strikken maken zoals jij natuurlijk hihi. Ik vind em erg mooi met frisse kleuren.
prachtig zeg!!!een plaatje
Zoals gewoonlijk weer een schitterende taart met een superstrik
leuk gedaan hoor 
Oh wat is tie mooi en zo met die strik die doorloopt en die roosjes......wauw!
Wauwie, wat een fris, mooi en strak taartje. Die strikken, ze blijven geweldig he?! Vind 'm erg leuk gemaakt.
wauw, schitterend!
Wat een supergave strik met die dunne lussen er tussen! Mooie frisse kleur ook, dat groen.
Mooi!
wauw, strak en vrolijk, net als ik (NOT! nouja vrolijk wel, strak niet
)
Weer zo'n schitterende strik taart...een echte Karin Original 
Weer een geweldige taart met een mooie strik,gaat goed samen he groen/roze en wit,leuk!!!!
Heel mooi ontwerp, je blijft lekker crea! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bedanktaartje met..........:D strik