1

Onderwerp: Mijn opa en oma 53 jaar getrouwd

Echt een taart waarvan ik heb kunnen leren weer;) Allereerst dat ik dus never nooit meer met fondant werk. Maar goed, voor echt wit moet je wel. En ik wilde eens een keer een witte taart maken. Ook wilde ik het kusseneffect eens uitproberen, nou ja veel te grote gaten met m'n bal-tool voor die ieniemienie parels (grote parels had ik maar een paar meer) en er zijn wat lijnen scheef. Laten we zeggen een kussen met gebruikssporen..whahaha...
Ben benieuwd wat opa en oma ervan vinden, ze hebben namelijk nog nooit een taart van mij gezien. Oma verblijft in een verpleeghuis en laatst met Amy's verjaardag ging het erg slecht met haar zodat opa er de hele dag bijgeweest is. Hij heeft dus toen Amy's verjaardagstaarten niet gezien.

Simpel gevuld met vanille-roomcr

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

2

Re: Mijn opa en oma 53 jaar getrouwd

Hij is prachtig! Heel mooi zo met die lijnen (met lineaal gedaan?), krimperrantje en pareltjes!

Ik vind hem leuk hoor! Zelf ben je altijd veel kritischer dan de ontvangers van de taart hoor. Ik vind fondant ook echt een ramp om mee te werken, je ziet er werkelijk alles op. Heb je al eens geprobeerd marsepein wit te kleuren? Ik heb nu zelf net een flesje witte kleurstof in huis dus dat ga ik binnenkort eens proberen!
Enne..gefeliciteerd met je opa en oma, 53 jaar getrouwd, da's nog eens een prestatie!
Groetjes, Monique

4

Klopt met de lege lettertappit heb ik die lijnen gepoogd te maken;)

Liefs Martinique

5

ik vind het een heel lief chic taartje.

6

specialcakes schreef:

Ik vind hem leuk hoor! Zelf ben je altijd veel kritischer dan de ontvangers van de taart hoor. Ik vind fondant ook echt een ramp om mee te werken, je ziet er werkelijk alles op. Heb je al eens geprobeerd marsepein wit te kleuren? Ik heb nu zelf net een flesje witte kleurstof in huis dus dat ga ik binnenkort eens proberen!
Enne..gefeliciteerd met je opa en oma, 53 jaar getrouwd, da's nog eens een prestatie!
Groetjes, Monique

Bedankt! Ik heb inderdaad witte kleurstof en dat werkt megagoed, maar om nou zo'n grote lap marsepein wit te kleuren das me nou net teveel. En ik had nog een kilo fondant liggen. Een tijdje terug gekocht om eens te proberen.

Liefs Martinique

7

hoi martinique,

mooi hoor heb vandaag ook een wit taartje gemaakt was een vluggertje en een weggevertje dus niet al te netjes geworden , maar ik vind het wel wat hebben hoor , witte taarten !

vindt die van jou heel mooi !
kan toch best met die roze botercreme?

als ik wit wil hebben doe ik half witte fondant half marsepijn wat ik zo wit mogelijk heb gemaakt dit doorelkaar werkt fijnner als alleen fondant en is nog veel lekkerder ook , mijn man vind half marsepein half fondant zowiezo lekkerder dan alleen marsepein.

groetjes en fijn weekend!

8

dit vind ik een prachtige taart zeg.......
zo lief met de roosjes aan de onderkant...... :thumb:

mooi zeg! leuk met die roosjes erbij

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

10

Een heel lief en chique taartje heb je gemaakt Martinique...pfffffieuw...53 jaar...wat een prachtige prestatie... ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

11

Heeeeeeeel mooi !!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

12

Mooooi Martinique... leuk al die verschillende technieken op de vierkante, eh kwart meter...

... meld je opa en oma wel even dat die pareltjes HARD zijn... voordat ze op pad kunnen voor een nieuw gebit... ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

13

heel mooi!

14

Ik zie niets van alle 'fouten' die je op noemt! (Misschien in het echie wel?) Ik vind hem heel mooi en ook jouw kusseneffect vind ik mooi :Y De roosjes onderaan zijn ook heel leuk! (fondant is trouwens ook niet echt mijn ding, veels te zacht en kwetsbaar)

15

Koenie schreef:

Mooooi Martinique... leuk al die verschillende technieken op de vierkante, eh kwart meter...

... meld je opa en oma wel even dat die pareltjes HARD zijn... voordat ze op pad kunnen voor een nieuw gebit... ;)

Whahahaha....Koenie ik beloof plechtig dat ik het zal vermelden!

Liefs Martinique

16

Prachtig is je taart geworden!! Al 53 jaar getrouwd...gefeliciteerd!!
Zie helemaal niets verkeerds aan je taart hoor...de lijnen zijn echt erg mooi geworden! Prachtig zelfs :thumb:

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

17

Zeg Martinique, hij is echt prachtig! Opa en oma zullen vast super blij zijn!
En dat krimperrandje is ook al zo mooi. Heb je niet eens vermeld ;)

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

18

Gefeliciteerd met de huwelijksdag van je opa en oma. Ik zie ook niets verkeerds aan je taart, maar om iets erop te kunnen zeggen: ik heb helemáál geen tool gebruikt voor de parels, maar ze gewoon in de kruising erin gedrukt en een h

19

Hij is erg mooi! Gefeliciteerd met oma en opa 53 jaar getrouwd hoor je niet vaak meer!

20

Fondant is ff wennen, maar bij mij wordt het juist strakker dan een marsepeinen taart....nou ja...taart...ach, je begrijpt vast wel wat ik bedoel!
Lief taartje hoor!
Grappig...jouw opa & oma 53 jaar getrouwd (gefeliciteerd trouwens) en mijn ouders 50.... Ben ik nou zo oud of jij zo jong,, of hoe zit dat nou??

Je hart fluitsert, luister goed!

21

Erg mooi, ik weet zeker dat ze het prachtig vinden!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

22

Supersjiek en ik denk dat opa en oma zwaar onder de indruk zullen zijn!!!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

23

Ik vind de taart wel heel erg mooi geworden!!

En 53 jaar, wat een prestatie, gefeliciteerd!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

24

leuk gedaan

Stefs taartjes zien --> www.cheffsteff.come2me.nl <--

Ziet er op de foto toch gaaf uit? Dat kusseneffect is leuk geworden.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline