1

Onderwerp: EK taart en afzwemmen

Mijn neefje wordt vandaag 12 en wilde wel een taart van zn tante. Met van die gele pudding en aardbeienjam...Ok, doen we. En wat moet er op. Doe maar iets met voetbal, of het Ek.... KOmt voor elkaar.
Mn schoonzusje zei:  Maak er maar neit te veel werk van hoor, ik zet er anders wel een welpie op....
Ze heeft hem net opgehaald, en was helemaal mega verrast...ze vond hem heel erg leuk!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BJW4LLES.jpg

Mijn jongste mag morgen , na heel wat maanden les, voor zn A afzwemmen. Dus ja, dan moet er taart komen.  Hij is nog niet helemaal klaar, er ontbreek nog een A...maar ik moest ff pauze houden. (kben niet fit, heb het mega druk maar goed...)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IYSMXL8B.jpg

Gezien mn huidige conditie ben ik zeker niet ontevreden!  Ik ga me nu ff opfrissen, dan nog even op verjaardag, naar zwemles, en dan de oudsten ophalen van schoolreis....maar ik heb toch lekker taart klaar!!!

Re: EK taart en afzwemmen

Wat een mooie hoge taarten en die afzwemtaart wat is dat leuheuk zo!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

3

Ten eerste beterschap!

En ten tweede: je ziet er niets van met je taarten!  Vind ze allebei erg leuk. Alleen

4

Voetbal taart is leuk gedaan...en die zwemtaart is schitterend...gefeliciteerd met het behalen van z'n A zwemdiploma ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

5

Sarakim...idd...zoon heeft geen oogjes..hihihi In t echt wel gelukkig, maar mn poppie niet. Ik vind m zo eigenlijk zo schattig, dat ik m zo laat.
IK ben bang dat ik hem met oogjes net weer scheel maak, of streng of weet ik niet wat.

6

Knap hoor dat je dat er tijdens alle drukte nog tussendoor wist te doen. Mooie taartjes!

Ondanks het jaren van bakken nog veel te leren ;)

7

heel leuk gedaan!!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

8

Wat een leuke taarten!! De A taart is erug leuk geworden!!

Beterschap!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

9

Hele leuke taarten,de echte welpies waren al op bij de ah,moeten we ze idd zelf gaan maken.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

10

Ooo, nou even rustig aan he... :S

Je taarten zijn beide prachtig... leuk zeg: afzwemmen met haai en kroko naast ja... hihihi...

De EK taart is erg leuk... kan me voorstellen dat je schoonzusje verrast was!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

11

Niet fit.. rust nemen dan!!

Hele leuke taarten trouwens :)

12

Twee mooie taarten gemaakt, je kan niet zien dat je niet fit was :nooo

13

Heel leuk allebei!