26

Re: Mijn tip voor lettertappits

ja ja ja ja ja.. het is me eindelijk gelukt om ze er fatsoenlijk uit te krijgen :D

marsepein met tylose. Even laten liggen. Heel dun uitrollen. De tappit insmeren met wat vet (ik had gisteren alleen even van dat bakspray voor me staan) en dan flikkert hij er zo uit :D :D :D :D ik ben blij....

27

HOi meiden,
Even over de vriezer. Ik ben bang dat dat niet goed is voor je tappit (weet het ook niet zeker). Maar het blijft plastic. Als dit hard wordt dan kan het veel gemakkelijker breken. Dat gebeurt ook met plastic trommeltjes (die wat ouder worden)
Dus mijn advies: ben heel voorzichtig met tikken of buigen als ze uit de vriezer komen.

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

28

Mag ik jullie de "gouden tip" geven?????
(oh wat leuk dat ik als beginner iets mag doorgeven :D )
't Is niet m'n eigen tip hoor, maar ik heb 'm een tijdje geleden hier ergens gelezen en het werkt bij mij als een tierelier!

Je marsepein/fondant wel verstevigen met tylose en dun uitrollen zoals overal beschreven. Dan leg je er een huishoudfolietje op, beetje strak trekken zodat er geen plooien in zitten, tappit erop, goed duwen, even heen en weer schuiven, folie eraf en hij kleeft

"Begin de dag met een dansje..."

29

In de vriezer? hebben jullie laatst die geweldige tip van ???? niet gelezen?
Ik gebruik huishoudfolie dat is echt perfect!!!!!!
Gewoon uitrollen folie erover uitdrukken ze vallen er zo uit!!!
En je tappits blijven ook lekker schoon!!!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

30

Ik doe het nu met deze tip van Marjolein en het gaat echt stukken beter dan hiervoor!!!

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties