Onderwerp: Bruidstaart met bloemen en bloementaart met.... bloemen ;)
Pff, drukkig weekend. Vannacht had ik om 4 uur m'n b-these inlever-klaar. Heb al een aantal nachten doorgehaald om aan alle plichten te voldoen. Behalve werk, dat heb ik afgebeld 
Vanmorgen vroeg de auto gehaald bij m'n moeder en naar Edam gebracht. Ze wilden paars, margrieten (geïnspireerd door een bruidstaart van Saskia/dutchdecorator), maar dan wel ronde taarten die allemaal even hoog zijn, met een zilveren lint, 2 harten met initialen bovenop. En dat was het geloof ik 
Het waren hele leuke mensen hoor, heel makkelijk, wisten duidelijk wat ze wel en niet mooi vinden maar alles in overleg en op een prettige manier (dus geen bridezilla!) 

Dit was ook voor een hele leuke en enthousiaste meid. Ze wilde iets met bloemen en vlinders, wel vrolijk maar ze hield niet van fluoriscerende kleuren. Verder liet ze het overaan de 'professional'. Ze was net erg blij, veel mooier dan verwacht, kreeg gelijk 3 kussen en een kadootje om te bedanken!
(snoepjes in een leuk doosje, kwam goed uit want je zag bíjna niet aan de snoeppot dat ik elke keer maar 3 snoepjes pak. De hele dag al
) Echt zo leuk!!! 
EINDELIJK M'N BLOEMENVORMEN GEBRUIKT!!!!!!!!!!!!!! JEEEJ
:D:D:D (nee had hem niet voor niets gekocht een half jaar geleden
)