1 Laatst bewerkt door marlies (19-06-2008 15:53)

Onderwerp: Wit, oranje, roze....

Dat zijn de kleuren voor deze mini's (24) en gewone cupcakes (24). Een bestelling uit Limburg, mijn meest verre bestelling ooit. Mijn man was (is) daar toevallig aan het werk en daar was weer een bestelling :D

Ze wordt 30 en dat mag best gezien worden :Y

Vanille cakejes met de helft vanille creme en de helft rum creme.

http://www.partycupcakes.nl/mediapool/55/556396/images/party/party_s/foto_179.jpg

http://www.partycupcakes.nl/mediapool/55/556396/images/party/party_s/foto_183.jpg

http://www.partycupcakes.nl/mediapool/55/556396/images/party/party_s/foto_201.jpg

http://www.partycupcakes.nl/mediapool/55/556396/images/party/party_s/foto_194.jpg

Meer foto's en close-upjes op de website www.partycupcakes.nl

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

2

Re: Wit, oranje, roze....

Wat gaaf weer Marlies, zo strak en zo netjes ook weer. En die matjes en vormpjes van je ook. Zou zo graag eens tussen jou spulletjes rommelen.

3

Babs schreef:

Wat gaaf weer Marlies, zo strak en zo netjes ook weer. En die matjes en vormpjes van je ook. Zou zo graag eens tussen jou spulletjes rommelen.

Ja leuk altijd he?! Deze zijn ook weer helemaal top!

Groetjes, Marielle

4

Strak met een mooi relief en leuke kleurtjes :Y

5

Ze zijn weer SUPER! De kleuren maar ook de afwerking. Ze zijn elke x weer anders. Knap hoor!!

6

Oooh wat zijn ze weer leuk en origineel! Geweldig :D

wow, ze zijn weer prachtig!!!!
welke reliefjes gebruik jij?? Ze komen me nl niet gekend voor vanuit de webshop of ergens anders.

xx

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

heel mooi gedaan!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

9

Wat heb je nou toch weer voor 'n leuk uitstekertje? Leuk h

Groet, Jolanda

10

Ooow die zijn gaaf zeg.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

11

Wauw, ze zijn weer prachtig!!!!!

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

12

Ohhhhhhh super leuk en mooi.
En inderdaad zeer nieuwsgierig naar jouw materialen????

Groetjes van Moniek
Voor een lekkere taart is altijd wel een gelegenheid (te bedenken).

13

Geweldig!
Dit zijn ook helemaal mijn kleuren,zo vrolijk!

14

Wauw mooie cupcakes en zo knap gepresenteerd op die staander.....chic,chic,chic!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

15

Wat een leuke reliefjes weer inderdaad...
Mag ik vragen naar het geheim van de smid?;-)

Wauwie wat een mooie cupcakes!!!

17

Deze mogen zeker gezien worden...WAUW...prachtig!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

18

Wauw wat leuk ben er helemaal weg van de kleurtjes, de patroontjes, afdrukjes etc....en zo mooi strak!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

19

Mooi zo allemaal samen. Er is geen een dat vloekt met een ander en dat zien we graag !

20

marliehies...... waar kan je die matjes kopen voor die reliefjes??? Ik wil het heeeel graag weten...
wachtend met smart op antwoord.... :D:D

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

21

Zoals altijd weer een plaatje! En zoals altijd wil ik gelijk weer spullen gaan bestellen ;) Ziet er leuk uit!

22

tipseytaartje schreef:

marliehies...... waar kan je die matjes kopen voor die reliefjes??? Ik wil het heeeel graag weten...
wachtend met smart op antwoord.... :D:D

Jaaa haaa... hier ben ik al...... de relief matjes heb ik gekocht bij een webwinkel kaartenmakerij de egel. Even intikken bij Google. Dan kijk je onder het kopje cuttlebug. Daar staan heel veel gave reliefmatjes. Eigenlijk voor kaarten maar kan ook zeer goed voor onze hobby :Y :Y

23

marlies schreef:

Jaaa haaa... hier ben ik al...... de relief matjes heb ik gekocht bij een webwinkel kaartenmakerij de egel. Even intikken bij Google. Dan kijk je onder het kopje cuttlebug. Daar staan heel veel gave reliefmatjes. Eigenlijk voor kaarten maar kan ook zeer goed voor onze hobby :Y :Y

En misschien een hele domme vraag hoor, maar leg je ze dan gewoon op je marzepein en rol je erover heen of heb je daar dan nog speciale apparaturen voor nodig? Zoals ze bijvoorbeeld ook zo'n rol verkopen, maar dat zal wel speciaal voor papier zijn ...

Kan je niet een how to maken?
Enne... misschien heel brutaal en ik moet eerlijk toegeven dat ik nog moet gaan zoeken in het forum, maar heeft iemand je al eens gevraagd hoe je die mooie gedraaide bovenkantjes krijgt? Die spiraalvormige kleurtjes zeg maar.

Groeten
Janet J.

Ik kan niet goed koken... ik kan wel goed eten :-)

24

jonkvrouwtje schreef:

maar leg je ze dan gewoon op je marzepein en rol je erover heen of heb je daar dan nog speciale apparaturen voor nodig?

Maar heeft iemand je al eens gevraagd hoe je die mooie gedraaide bovenkantjes krijgt? Die spiraalvormige kleurtjes zeg maar.

Nee je legt hem gewoon op je marsepein of fondant en dan wrijf je er goed overheen, desnoods met een deegrollertje en dan staat je printje erin.

Die gedraaide rondjes maak ik zo: met een sugergun maak ik drie slierten in drie kleuren. Die leg ik met de uiteinden (of beginpunten) bij elkaar zodat je zeg maar een mercedesster krijgt. Dan draai je ze om elkaar heen met de klok mee. Als je slierten op zijn steek je er een mooi rondje uit zo groot als je cupcake is.

Ik hoop dat je het begrijpt...

25

Heel mooi weer!
Groetjes, Monique