Onderwerp: tips zijn welkom
ik heb gisteren een dekentje gemaakt voor de eerste keer maar ben er niet helemaal tevreden over ik heb het gevoel dat er iets niet klopt. tips zijn van harte welkom
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » tips zijn welkom
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik heb gisteren een dekentje gemaakt voor de eerste keer maar ben er niet helemaal tevreden over ik heb het gevoel dat er iets niet klopt. tips zijn van harte welkom
Nou, ik zie het ook niet, als er wat zou zijn. Dat roze en groen is een leuke combi! Misschien is het iets te hoog? Ik kan het niet goed zien, maar dat was het enige dat me opviel. Je hebt er nog een stuk wit onder toch?
Nou, ik zie het ook niet, als er wat zou zijn. Dat roze en groen is een leuke combi! Misschien is het iets te hoog? Ik kan het niet goed zien, maar dat was het enige dat me opviel. Je hebt er nog een stuk wit onder toch?
ja klopt ik heb op een stukje dun uitgerolt mmf die vierkantjes geplakt
die foto's zijn wel wat wazig ja...hmm cursus foto's nemen ook nog maar volgen
ik zou zelf tussen op de kruisingen (snapt iemand dat? ) een beetje met m'n pink wat druk zetten zodat het iets indeukt, daardoor ziet het er lekker donzig uit, ik denk alleen wel dat je dan opnieuw de "gleufjes" moet tekenen..
ik zou zelf tussen op de kruisingen (snapt iemand dat?
) een beetje met m'n pink wat druk zetten zodat het iets indeukt, daardoor ziet het er lekker donzig uit, ik denk alleen wel dat je dan opnieuw de "gleufjes" moet tekenen..
hahahaha...ik snap zowaar wat je bedoelt...moet maar proberen dan
En de buitenste randjes wat ronder maken? Ook met je vinger even langs wrijfen. Lijken nu wat hoekig vind ik.
( Zegt iemand die nog nooit een dekentje heeft gemaakt...)
Wellicht had je de vierkantjes op een stukje keukenpapier op kunnen bouwen en tenslote er nog licht met de deegroller overheen om het 3D effect er een beetje uit te halen, verder ziet ie er toch leuk uit
ik persoonlijk denk doordat het komt omdat er bij zommige 4kantjes een deukje (heel klein beetje maar) in het midden zit en dan mn. bij de roze en een enkele groene. juist het midden hoort een beetje boller te zijn dan de hoeken. misschien kun je om het dekentje heen, dus over de witte rand, nog een mooi rond biesje maken, dan ziet het er denk ik ook iets zachter uit. Yesss! dat is het, het ziet er niet lekker zacht uit, maar dat kan ook wel bedriegelijk zijn door de kleur misschien?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » tips zijn welkom