1

Onderwerp: Prinses, dino's en taartje voor de juf

Ja, ik ben er weer. Genoten van 5 dagen Rome, zaterdagmiddag thuis en voor zondagochtend het verzoek om een prinses en een dino ("precies") zoals ik ze al eerder had gemaakt. Mmmm jammer, probeer liever iets nieuws, maar goed, gezien het tekort aan tijd niet aangedrongen. Deze taarten zijn voor een tweeling en tante die 25 km verder woont kwam het speciaal halen om mee te nemen naar de verjaardag 100 km rijden..........Hoe gek moet je zijn??! Tante heeft meteen een bestelling voor volgende week achtergelaten voor haar eigen kind ("ach, het is voor mij maar een half uurtje rijden"). Wilde ook een prinses voor haar 1-jarige, maar die heb ik toch wel op een ander idee kunnen brengen!

Voor het eerst de lange-benen-mold gebruikt, is toch wel een stukje groter....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JSLPJP6V.jpg

gevuld met banketbakkersroom, manderijntjes en abrikozenjam.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8BJJ6XHD.jpg

gevuld met witte chocoladecreme, frambozen en frambozenjam. In de vulkaan zit bokkepootjescreme.

Mam, je maakt toch nog wel een taartje voor mijn juf, die morgen haar verjaardag viert..........Tuurlijk schat, mag het in rood/wit/blauw (ok beetje groen dan, maar wel oranje gevuld)!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6RAADCCH.jpg

gevuld met oranje gekleurde mix van lemoncurd/botercreme en sinasappel toetje van de maand.

Groet, Jolanda

2

Re: Prinses, dino's en taartje voor de juf

Dat is nog eens thuiskomen. Bakken een beetje gemist? Mooie taarten weer Jolanda.

Hoe was Rome??

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

3

Twee mooie "dezelfde" taarten heb je gemaakt!!

De bloementaart voor de juf is ook erg mooi!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

4

Ze zijn wel erg leuk geworden allemaal hoor..........en lekker gehad in Rome?

wat is trouwens een lange benen mold? (moet ik die ook weer hebben, ik heb net de gewone mold gekocht)

Alles goed???? nee 3 fout

5

lune schreef:

Ze zijn wel erg leuk geworden allemaal hoor..........en lekker gehad in Rome?

wat is trouwens een lange benen mold? (moet ik die ook weer hebben, ik heb net de gewone mold gekocht)

Nee hoor meid. Als je de gewone mold hebt, zou ik het daar lekker bij laten. Ik had er nog geen en omdat de vraag steeds groter wordt, heb ik 'm toch maar gekocht en daarbij gekozen voor de hogere versie. Hieruit gaat meer taart en kan eventueel een hele barbie (met lange benen dus) in. Ik heb 'm eerst doorgesneden en daarna per stuk in 3 lagen en dit met een kartonnetjes gestapeld. Ik hoor nog wel of dit snijdbaar was. Blijft toch lastig bij zo'n jurk.

Groet, Jolanda

6 Laatst bewerkt door Sweet Carolyn (16-06-2008 12:29)

Jolanda, volgens mij ben je weer aan vakantie toe ;) het is je toch nog allemaal gelukt. Je heb weer 3 mooie taarten gemaakt, en je prinses is een plaatje. Ben benieuwd wat ze hebben gekozen na je voorstel.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

7

Mooie taarten weer zeg :Y
En dat na zo'n lekkere vakantie in Rome, was het leuk??

8

Mooi hoor..vind die Dino taart wel gaaf gedaan ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

9

Dat zijn mooie taarten. Ik vin de barbie taart erg lief.

klik hier voor mijn website.

10

Goh, wat een taarten, prachtig :Y

xxx

11

Nou jij bent goed uitgerust terug gekomen zeg. Wauw wat een mooierds

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

12

mooie taarten, en mooi gefotografeerd!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

13

Dank jullie wel meiden voor de lieve reacties! Rome was geweldig. Erg luxe om 5 dagen zonder kinderen er te mogen zijn. Geweldige stad, veel gezien, veeeeeeeeeel gelopen, lekker gegeten, ontspannen..........

Groet, Jolanda

14

mooie taarten!

15

Een voor een leuke taartjes!!!

16

Heeeee Jolan!!! Daar ben je weer... en je komt gelijk binnenvallen met drie beauty's !!!!

De taart voor de juf vind ik erg lief... leuke kleurtjes, heel toepasselijk!

Dino's ... wauw... gaaf gedaan.... met die vulkaan!
En de dame is chique... heel chique!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

17

Kom ik weer lekker 8er de feiten aangelopen maar zoals ze hier zeggen; 'better let âs net'.....
Gelijk weer druk jij. Pr8ige taarten weer. Wat fijn dat je zo lekker weg bent geweest. Ben onderhand ook we es toe aan een uitje. Maar zonder Siemen kan ik me nog niet goed voorstellen hoor.......

18

Je bent er weer, en h

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3