Onderwerp: Prinses, dino's en taartje voor de juf
Ja, ik ben er weer. Genoten van 5 dagen Rome, zaterdagmiddag thuis en voor zondagochtend het verzoek om een prinses en een dino ("precies") zoals ik ze al eerder had gemaakt. Mmmm jammer, probeer liever iets nieuws, maar goed, gezien het tekort aan tijd niet aangedrongen. Deze taarten zijn voor een tweeling en tante die 25 km verder woont kwam het speciaal halen om mee te nemen naar de verjaardag 100 km rijden..........Hoe gek moet je zijn??! Tante heeft meteen een bestelling voor volgende week achtergelaten voor haar eigen kind ("ach, het is voor mij maar een half uurtje rijden"). Wilde ook een prinses voor haar 1-jarige, maar die heb ik toch wel op een ander idee kunnen brengen!
Voor het eerst de lange-benen-mold gebruikt, is toch wel een stukje groter....

gevuld met banketbakkersroom, manderijntjes en abrikozenjam.

gevuld met witte chocoladecreme, frambozen en frambozenjam. In de vulkaan zit bokkepootjescreme.
Mam, je maakt toch nog wel een taartje voor mijn juf, die morgen haar verjaardag viert..........Tuurlijk schat, mag het in rood/wit/blauw (ok beetje groen dan, maar wel oranje gevuld)!

gevuld met oranje gekleurde mix van lemoncurd/botercreme en sinasappel toetje van de maand.
het is je toch nog allemaal gelukt. Je heb weer 3 mooie taarten gemaakt, en je prinses is een plaatje. Ben benieuwd wat ze hebben gekozen na je voorstel.