Onderwerp: Lemon curd waar te koop
Het is volgens mij al eerder gevraagd, maar ik kan het niet vinden. Waar is er nog lemon curd te koop. Ik heb het al zonder succes geprobeerd bij de Plus, AH, Super de Boer en de Jumbo.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Lemon curd waar te koop
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het is volgens mij al eerder gevraagd, maar ik kan het niet vinden. Waar is er nog lemon curd te koop. Ik heb het al zonder succes geprobeerd bij de Plus, AH, Super de Boer en de Jumbo.
Waar woon je? Hier in Spijkenisse kan je het kopen bij de Jumbo.
dat wou ik nou ook net weten ik lees even mee
bij welke artikelen staat het dan trisha?
ik ga vanvond bij de AH kijken
ik haalde het altijd bij de albert heyn in een dorp verderop.. en na een keertje vragen hebben ze het ook in het assortiment hier in ons dorp genomen.. het staat bij de ontbijtspullen, naast de jam.
dankje
hoef ik niet de hele winkel door te zoeken
hier is het overal bij de appie uit de handel genomen. dus afgelopen keer uit pure noodzaak zelf maar gemaakt. Erg makkelijk om te doen en erg lekker. vind hem zelf lekkerder dan uit een potje, smeuiiger, smakkelijker, frisser etc
En ik was sneller klaar dan naar de winkel te gaan.
groet corinne
Hoe maak je dat dan Corinne?
Wil het eigenlijk ook wel eens proberen, maar kan het nergens vinden.
Als je in de buurt van Haarlem woont??
Ik heb nog wel wat potten in voorraad staan . (en nou niet allemaal tegelijk want zoveel heb ik er nou ook weer niet!!).
en voor het recept:
http://www.deleukstetaarten.nl/?Recepte … Lemon_Curd
greetsz KiT
Ik woon in Poortugaal, niet zover van Spijkenisse. Ik ga dan daar maar eens bij de Jumbo kijken. Bij de Jumbo in Hoogvliet hadden ze het niet. Als het niet moeilijk is om zelf te maken, dan moet ik dat misschien maar eens proberen.
Ik koop de lemoncurd bij de Makro of bij de Albert Heijn ->lekker makkelijk . Zelf maken is ook erg lekker en niet moeilijk. Heb gewoon het recept van dit forum gebruikt. Succes!
Heb trouwens ook nog wat staan en krijg het n
Hier in Purmerend ook nog gewoon bij Appie te krijgen naast de jam in de schappen.
Inderdaad, in Purmerend te krijgen bij de AH XL, bij de plus, eigenlijk overal nog wel (zijn wij even gezegend Petra).
Maar ik heb ook het vermoeden dat het er bij de AH uit gaat. Waarom? Ik was afgelopen week in Huizen bij de AH, en daar heb ik twee potten Lemon Curd meegenomen met 35% kortingsticker uit de te verdwijnen producten bak.
En ja mensen, in Huizen NH heb je dus Lemon Curd met 35% korting stickers
ik heb het zelfs bij de super de boer gekocht
je moet dus gewoon goed zoeken, want al die formules zijn franchise, dus de managers mogen gewoon zelf bedenken welke van de producten ze in de winkel zetten... tis even zoeken dus!
hier in alkmaar hadden ze het nog bij de AH xl
maar waarom zou je hetzelf maken het is best wel een groot potje en niet duur
als je het ga vergelijken
ben je denk ik duurder uit als je het zelf maakt
ah zuidplein en keizerswaard
heb in magazine van SK recept gezien,maar ben niet goed in vertalen.
Hier bij de recepten staat ook al wat!!!
bleef bij mij dun maar kan mijn invloed zijn.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Lemon curd waar te koop