1

Onderwerp: Curieuze EK-taart

Mam, kun je een taart voor mijn klassenfeest maken? Tuurlijk jongen....Oeps, hele weekend weg, maandag en dinsdag werken, alle avonden afspraken :S Nou ja, vullen bekleden en invriezen dan maar en 's avonds laat maar decoreren dan. Ik had ook niet veel fondant meer, nog wat wit en blauw, samen genoeg voor de bekleding. Mam, kun je een hond maken? Tuurlijk jongen....Ik boetseer een hond van een restje bruin. De bekleding leek wel wat op water, dus een vlotje gemaakt en de hond erop. Nog een haai of zo maken en dan is ie klaar! Mam, het moet een EK-taart worden, kan dat? Eh, OK :S  Advies gevraagd aan de dames hier en toen wat oranje gemaakt voor een hoedje en de letters. Geen tijd en puf meer, en ook zo goed als geen fondant. Nog net een balletje wit en daar een bal van gemaakt die op het water drijft. Het is alles bij elkaar maar een raar taartje geworden, maar de kids vonden de taart supergaaf. Enthousiaste kreten alom toen ik hem binnenbracht. Dat blijft toch leuk om te horen!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6WHPNJZZ.jpg

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

2

Re: Curieuze EK-taart

't is inderdaad geen standaard EK taart ..... maar daarom is tie juist errug leuk!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

3

Ik vind het verhaal GEWELDIG. Ik zie het helemaal voor me... Leuk opgelost...

Voetbal + Oranje muts + hup holland hup = EKTAART!!!

Groetjes,
Efje

Dat vind ik echt leuk, geweldig met die hond.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

5

Hahahahahaaaaaaaa.... dat verhaal: geweldig!!!!!!

't Is een prachtige taart geworden, de hond is zoooo lief... met z'n trom-pet en wat is het mooi gemarmerd, Jozien!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

6

Ik vind hem fantastisch! Mede door het verhaal natuurlijk!

Je hart fluitsert, luister goed!

7

Lachuh!!! Hij is toch leuk.....
Komt ie ook in de EK galerie :D

8

Hij is leuk geworden zeg.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

Die hond is fantastisch!! En bovendien fantastisch gemarmerd! Ziet er super uit :Y

10

Super gedaan hoor en die hond is zo mooi!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

11

heb je andere topic gelezen en dacht, ben benieuwd hoe de taart eruit komt te zien......
maar ik vind hem superleuk geworden zeg....
en de kids enthousiast, wat wil je nog meer...... :thumb:

12

hahahahaha :D  hele grappige taart geworden! Lijkt wel een illustratie uit een fantasievol kinderboek: De hond mist zijn favoriete wedstrijd tijdens het EK vanwege een overstroming bla bla bla  :D
Heel leuk  hondje trouwens :thumb:

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

13

Wat een verhaal! En je hebt het super opgelost zo. Leuk hoor!

14

Hihihi wat een geweldig verhaal en met een leuke uitkomst tot gevolg. Ziet er namelijk hartstikke geinig uit!!

Groeten van Nicole

15

Als je het niet gezegd zou hebben, zou ik 'm ook niet beschrijven als EK-taart, maar hij is wel erg leuk. Dat water is supermooi gemarmerd (met golven!) en wat een prachtig geboetseerde hond!

Groet, Jolanda

16

Heel grappig! Je hond vind ik heel knap geboetseerd!
En het marmereffect is mooi geworden :Y

17

Hij is keileuk geworden Jozien!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

18

haha, die is superleuk zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

19

Wat hilarisch zeg! Ik vind 'em geweldig!