1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (19-06-2008 17:44)

Onderwerp: joepie, het is een jongen

mijn vriendin is gisteren bevallen, dus zij krijgt van mij in ieder geval een taartje kado.
http://pic4.picturetrail.com/VOL716/2664216/10132037/321940076.jpg

http://pic4.picturetrail.com/VOL716/2664216/10132037/321940356.jpg

het kleine beertje is net 1 cm groot dus erg gepriegel. ik vind hem toch schattig gelukt vandaar dat hij op het kleedje mee mag :+

http://pic4.picturetrail.com/VOL716/2664216/10132037/321940067.jpg
onderlaag vanillecreme en dun aardbeienjam en bovenlaag dun vanillecreme en aardbeienvlaaivulling.
ik vind dit geweldig om te doen en ervan te leren dus tips zijn altijd welkom.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: joepie, het is een jongen

Wat een leuke taart voor een jongen,en dat heb je heel snel gedaan,of wist je stiekem al dat het een jongen zou worden?

Leuk al die kleine details.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

3

Heel erg leuk gedaan Brenda!! En de hoekjes heb je mooi afgewerkt met de bloemen ;)

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

4

Hij is erg leuk geworden hoor! Ziet er goed uit!

5

vanmorgen gedaan. ik moet zeggen dat boetseren mij onverwacht best goed afgaat. ik vind het in iedergeval makkelijker dan puzzelen...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

erg leuk taartje :D

7

Wat een ontzettend leuke geboorte taart. Heel mooi gemaakt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

Oh heel erg leuk gedaan. Leuk ook de baby op de rug van de ooievaar!!

9

Esterke schreef:

Leuk ook de baby op de rug van de ooievaar!!

dat heb ik hier eerder gezien hoor en daarvan afgekeken :+

10

Oh kwebbeltje wat een geweldig lieve taart zeg!
En je boetseerseltjes zijn ook heel mooi! De ooievaar en de baby echt super :Y
Ik heb net ook een klein taartje gepost met een ooievaar, maar die van jou is veel mooier :Y

11

Heel leuk gedaan Brenda...knap om dat ienie mini beertje te fr

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

12

erg leuk zeg!!super geboetseerd!!

groetjes danielle

13

Wauw ziet er geweldig uit!! En wat mooi geboetseerd ook :D

14

ow trouwens, was ik nog vergeten te vertellen. de witte fondant had ik niet genoeg MMF van de webshop in huis en dankzij Lupe haar recept van een tijdje terug kon ik dat ter plekke zelf maken en heb ik dat met elkaar gemixed. lang leve Lupe!

15

kwebbeltje schreef:

ow trouwens, was ik nog vergeten te vertellen. de witte fondant had ik niet genoeg MMF van de webshop in huis en dankzij Lupe haar recept van een tijdje terug kon ik dat ter plekke zelf maken en heb ik dat met elkaar gemixed. lang leve Lupe!

Vind ik nou ook :)  :)  :)

TROTS TROTS TROTS ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

16

Heel mooi gedaaan!

En gefeliciteerd met je nieuwe vriendje Sem erbij!!!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

17

wauwie,  die is mooi geworden zeg ....... :thumb:

18

wat een leuke taart! dat kleine beetje is echt schattig!
misschien stomme vraag, maar hoe maak je die 'streepjes' boven je taart?

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

19

met deze http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ucts_id=77 supperprettig voor van alles en nog wat. ik heb er bij deze taart bijv. ook het dekentje mee gemaakt en het naamkaartje. hij is voor zo veel te gebruiken. een aanrader :+

20

wowie wat een taart.....mag hopen dat zometeen mijn geboortetaartje al half zo mooi is...dan ben ik al tevreden.....wat een kunstwerk zeg

bakken met Chez-Ami
www.facebook.com/chezami.nl binnenkort online op www.chezami.nl

21

Wat heb je dit weer prachtig gemaakt! Je hebt het echt in de vingers hoor! Is het de vriendin van de muurschildering?

Groet, Jolanda

22

jaaaaaaaaa, die is het ;) wauw dat je dat onthouden hebt zeg!!!

23

Het is een plaatje.
Hartstikke leuk is ie geworden.

24 Laatst bewerkt door kwebbeltje (19-06-2008 18:24)

sorry, wilde ff wat testen. ging niet....
ik vind dat de foto's waar ik ze vandaan haal vele malen mooier zijnd an dat ze hier op de site terecht komen. wat kan ik daar aan doen? ik doe gewoon de url doorlinken...
ik stoor mij voornamelijk aan het beentje en de schouders van de baby op de 2e foto. op de originele website waar hij staat staat hij namelijk wel mooi strak afgebeeld en hier ziet het eruit als een baby met de waterpokken. voor de duidelijkere foto's en afwerking, ga op de foto staan en pak de eigenschappen op en plak ze in de url balk. dan zie je wat ik bedoel.

25

't is echt een droppie geworden ... die taart!

Enne .... waarom zie ik die laatste foto niet?????

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl