1

Onderwerp: Bijenkorf

Aloha,

WAAR BEN IK AAN BEGONNEN... dacht ik toen ik al weet ik veel hoeveel meters aan slierten aan het knijpen was uit de sugargun.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XRUAVRSM.jpg
Maar het is gelukkig allemaal goed gekomen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IRYPBG6D.jpg
Ik had de bijen 3 weken geleden gemaakt... toen ik een paar dagen later hier aan t neuzen was, zag ik een how to van bijen, die bijtjes vond ik leuker... en waren gemakkelijker te maken.

Gevuld met 2 lagen kersenvlaaivulling en afgesmeerd met vanillebotercreme.

Groetjes,
Efje

Re: Bijenkorf

wauw die is mooi!!! mag ik de how to hebben vd bijen?
Groetjes Corina

3

Gaaf!!!!!!!!!!!
Als ik vragen mag: hoeveel kilometer sliert zit er nou uiteindelijk op?

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Jeeeeeeeeeeeeeeemig.... wat een werk... ik mag er in juli ook eentje maken... maar als ik dit zie, zakt de moed me een klein beetje in de schoenen...

... al is het resultaat werkelijk verbluffend mooi... super...
... en de bijtjes ook zo lief... !!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

5

Mooi gedaan hoor, maar ik kan me de kramp in je handen van het knijpen helemaal voorstellen!

Groet, Jolanda

6 Laatst bewerkt door Efje (18-06-2008 23:44)

corinaschenau: ik bedoel deze howto. http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=26820
Maar ik heb deze niet gemaakt hoor... ik zag deze howto nadat ik mijn bijtjes al af had.

Carin: voor mijn gevoel 173037 km hahahhaaa nee hoor. Ik heb de sugargun een stuk of 12 x gevuld...

NIET DOORVERTELLEN   :shhh:  De grote witte bloemen aan de bovenkant zijn gebruikt als camouflage... hieronder zitten geen slierten... ik kreeg zere handen van de sugargun.

Koenie: Gewoon doen hoor... wat je zegt het resultaat is verbluffend en dat geeft zoveel voldoening!!!

Groetjes,
Efje

Wat een leuke korf, en je hooft niet bang te zijn om geprikt te worden.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

8

Wat een werk inderdaad! Maar hij ziet er heel leuk uit!!

9

Oooow wat gaaf zeg. Super gemaakt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

Heel gaaf gemaakt zeg! Leg je die sliertjes rechtstreeks op de botercreme of bekleed je het eerst met marsepein en dan  de sliertjes erop?

11

heel gaaf meid, schitterend!!! wat een werk en ja het is best zwaar voor je vingers die sugercraft

12

Erg leuk geworden!!!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

13

Heel mooi geworden zeg :Y En hoe krijg je die vorm zo mooi (bijenkorf)???

14

oh wat leuk!! hij staat bij mijn favorieten

15

Hij is zo leuk en zoooo mooi als ik ooit een sugergun heb dan ga ik hem ook zeker een keer maken......

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

16

Deze wil ik ook ooit nog eens maken. Hij is zooo leuk!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

17

Wat ontzettend leuk, ik denk dat ik deze voor mijn eigen verjaardag in juli ga maken -als het mag-.

18

erg leuk taartje :)

19

heel mooi gedaan hoor!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

20

oww ik kan me voorstellen dat je denk, ow waar ben ik aan begonnen! maar hij is echt prachtig geworden! superleuk met die bloemetjes en bijtjes :D
zit er ook honing in? heb pas een taart gevulg met laagje honing, was erg lekker!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

21

Ooo wat schattig, zeg! Lieve bijtjes!

22 Laatst bewerkt door Efje (19-06-2008 20:54)

Dank jullie wel voor de lieve reacties!!

Oooh ik zit hier helemaal te blozen achter mijn pctje...   :o  en nu mag ik jullie vragen beantwoorden. Meestal ben ik degene die vragen stelt...

First of all.. ik heb dit ideetje ook van dit forum "geleend".

Dus Sarakim, natuurlijk mag je m in juli maken!!!

Enne opslaan mag natuurlijk ook!!!

Sarina, ik heb eerst botercreme op de cake gesmeerd, daarna een laag witte fondant (zie eerste foto) daarna de slierten

Renate78, de vorm heb ik uitgesneden van kapsels die ik in ronde vormen had gebakken.

Tipsytaartje: Dat ik daar nou niet aan gedacht heb...om de taart met honing te vullen... kijk dit is weer een goede  tip voor iedereen de bijenkorf nog gaat maken!!!

Voor de gene die bijenkorf ook gaan maken of nog twijfelen... ALS IK HET KAN.. KUNNEN JULLIE HET OOK    :Y 

En als je aan het op het laatst niet meer zit zitten met die sliertjes...gewoon camoufleren met bloemen en bijen...

VEEL SUCCES!!!

Groetjes,
Efje

23

Wat een leuke zeg!!!

Kan me voorstellen dat je er veel werk aan hebt gehad...maar het resultaat mag er zeker zijn ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

24

Wat een superleuke bijenkorf zeg!

Ondanks het jaren van bakken nog veel te leren ;)

25

Kan me voorstellen dat het een grote klus is.. maar wel met een erg leuk resultaat!