Onderwerp: Bruno Jelle is geboren
En dus gister in de hitte met de cupcakes en kraammand van Friesland naar de Meern bij Utrecht gereist. Toch nog snel aan de cc's bakken geslagen eergister en dit heb ik er van gemaakt.
Ze waren wel een beetje zweterig toen we aankwamen maar in de koele woning met de doos open droogden ze zo op.
Ook staat mijn geboorte aankondiging Mega Pak de Ruyter met beschuit bij hun voor het huis. Ik heb een hele nieuwe blauwe erbij gemaakt vorige week omdat het storm loopt met de geboorte aankondigingen. En aangezien de andere blauwe telkens verhuurt is en hij toch graag diezelfde in de tuin wilde.............druk geweest met nieuw maken vorige week. Deze week een roze erbij. Iemand die nou niet weet waar ik het over heb, kijk dan maar even in mijn album, daar heb ik ook een mapje geboorte aankondingen. Binnenkort ook nieuwe borden erbij maken. Ik zit vol ideeen
Voor mij wel even wennen aan de naam Bruno. Zij is spaans en ik geloof wel dat het een spaanse naam is en Jelle is dan weer fries. Zij vonden het lekker in het gehoor klinken maar zijn zeker vergeten dat onze hond Bruno heet
https://www.facebook.com/mariannesgebaksels