1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (19-06-2008 09:58)

Onderwerp: spoedje.. moet er nog iets?....

halokidokie allemaal.
gisteren is een vriendin van mij bevallen van een jongen. en daar gaan we zaterdag naar toe. dusse....
*zijn jullie mijn taartjes al zat?? was mijn vraag aan haar vriend.
* hee hoor, nog lang niet :D
okee, dan weet ik genoeg. we gaan er zaterdag dus naar toe met onze vaste groep vrienden van 5 stellen en enkele kids.  kapsel ligt nu te ontdooien en dit wil ik op de taart maken. hij is nu nog zacht want ik heb hem net gemaakt en ik kan er dus nog het e.e.a. aan herstellen. dus mijn vraag is, zien jullie nog iets? en hoe krijg ik de deukjes op de wangen van de ooievaar weg zonder dat ik de rest weer ga beschadigen?
http://pic4.picturetrail.com/VOL716/2664216/10132037/321926582.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Re: spoedje.. moet er nog iets?....

OOOHHH Kwebbeltje, en jij wil een cursus boetseren gaan doen? Je bent een natuurtalent!

Misschien krijg je het deukje weg door met een vingertop een beetje het deukje te msseren? Anders zou ik er gewoon niets aan doen hoor! Het ziet er prachtig uit!

Gefeliciteerd nog!

Groetjes, Mireille

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU

3

het lastige is dus dat ik als nagelstyliste dus best wel lange nagels heb, is daar een tooltje voor?

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

4

Hij is leuk geworden.Ik kan nogal pietleuterig zijn sorry.Ik zou het snaveltje aan de onderkant wat meer tegen het koppie zetten ,het ligt er een beetje voor.En is er een hoekje van het dekentje af of is dat aan de andere kant ook.Maar dit valt mij misschien alleen maar op en degene die hem krijgt ziet het niet.
Voor de rest niets aan doen hij is leuk

5

kwebbeltje schreef:

het lastige is dus dat ik als nagelstyliste dus best wel lange nagels heb, is daar een tooltje voor?

Ik doe het bij kleine dingen met de bovenkant van mijn nagels ,werkt als een smooter haha(vooral als ze net bijgewerkt zijn)

6

dank je wel, snaveltje heb ik nu net gedaan en hoekje komen nog kleine freubeltjes op, weet nog niet of dat bloemetjes of beertjes gaan worden ;)

7

Leuk...dat dekentje ziet er uit om in te ploffen :Y

8

jojade schreef:

Ik kan nogal pietleuterig zijn sorry.Ik zou het snaveltje aan de onderkant wat meer tegen het koppie zetten ,het ligt er een beetje voor.En is er een hoekje van het dekentje af of is dat aan de andere kant ook.

graag zelfs pietluttig zijn, daar leer ik van en meerdere mensen zien meer dan ik alleen. enne... het houd ook een beetje mijn beide benen op de grond toch? :D

9

ik vind het vooral erg mooi gedaan! :)

10

kwebbeltje schreef:

dank je wel, snaveltje heb ik nu net gedaan en hoekje komen nog kleine freubeltjes op, weet nog niet of dat bloemetjes of beertjes gaan worden ;)

Ik vindt het heel leuk zo. Voor mij hoeft er geen bloemetjes of beertjes erbij.
Misschien een labeltje op de ene hoek met zijn naampje erop geschreven?

Groetjes Tweety!

11

Ooooh ik vind hem ongelooflijk schattig!!!!  De monden van de anderen zullen van verbazing weer openvallen!!!  :Y

12

Wat een lieffie!! Ben benieuwd naar je taartje...

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

13

hij is klaar en staat in de parade . ik het het zoveel mogelijk proberen te herstellen, helaas niet helemaal gelukt, maar ik vind het toch wel een mooi taartje geworden. ;)
dank voor jullie kritisch oog.

14

hij is zeker goed gelukt hoor!!!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

15

Hij is fantastisch! :D

16

kwebbeltje schreef:

Hahahaha!

Daarom heb ik nog geen cursus boetseren gedaan! Dat heb ik nou ook altijd met mijn lange nagels!! :)

Groetjes, Mireille

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU