Onderwerp: Wéér een roze stapeltaart
Gisteren was de workshop boetseren heel erg uitgelopen tot 00.30 uur, maar het was heel gezellig. Ik moest toen nog onderstaande stapeltaart in elkaar flansen. Alle voorwerk was reeds gedaan, ik moest nog stapelen, stikken, randen en stippeltjes aan de taart plakken en de naam. Ik had eerst gedacht om te gaan slapen en 5.00 uur op te staan om het af te maken. Ik had besloten om het toch gelijk te doen dan heb ik het ook uit mijn systeem. Ik moest vandaag om 8.30 uur op mijn werk te zijn en de taart zal om 11.00 uur worden opgehaald. Manlief kwam uit bed om me te helpen, de stippetjes uit te steken en te plakken. Om 2.00 uur waren we helemaal klaar.
De mevrouw wilde eerst een taart zoals mijn avatar. Daarna had ze zich bedacht en wilde een hele andere kleurencombinatie. Ze had alles uitgewerkt, zelf de kleurenpalet uit de bouwmarkt had ze meegenomen. De strik moest ook anders. Ze wilde ook haar eigen wedgwood schaal gebruiken. Dan moest ik off white gebruiken zodat het past bij haar schaal. De rand moest ook lekker strak zijn. Natuurlijk mevrouw..your wish is my comment!
Persoonlijk vind de kleuren van de verjaardagtaart van mijn dochter(avatar) veel mooier.
De vulling is aardbeien jam met botercrememix met manderijntje. Afmeting 24, 20 en 15 cm.
Mijn man had me net gebeld dat de mevrouw langs is geweest en heel tevreden was en een fooi had achter gelaten. Morgen gaan we met z'n tweetjes naar Barcelona, dan kunnen we daarvan wat drinken 
Dit is het geworden:

Maar toch wel leuk dat ze een fooi achterliet