1

Onderwerp: Wéér een roze stapeltaart

Gisteren was de workshop boetseren heel erg uitgelopen tot 00.30 uur, maar het was  heel gezellig. Ik moest toen nog onderstaande stapeltaart in elkaar flansen. Alle voorwerk was reeds gedaan, ik moest nog stapelen, stikken, randen en stippeltjes aan de taart plakken en de naam. Ik had eerst gedacht om te gaan slapen en 5.00 uur op te staan om het af te maken. Ik had besloten om het toch gelijk te doen dan heb ik het ook uit mijn systeem. Ik moest vandaag om 8.30 uur op mijn werk te zijn en de taart zal om 11.00 uur worden opgehaald. Manlief kwam uit bed om me te helpen, de stippetjes uit te steken en te plakken. Om 2.00 uur waren we helemaal klaar.

De mevrouw wilde eerst een taart zoals mijn avatar. Daarna had ze zich bedacht en wilde een hele andere kleurencombinatie. Ze had alles uitgewerkt, zelf de kleurenpalet uit de bouwmarkt had ze meegenomen. De strik moest ook anders. Ze wilde ook haar eigen wedgwood schaal gebruiken. Dan moest ik off white gebruiken zodat het past bij haar schaal. De rand moest ook lekker strak zijn. Natuurlijk mevrouw..your wish is my comment! 

Persoonlijk vind de kleuren van de verjaardagtaart van mijn dochter(avatar) veel mooier. ;) De vulling is aardbeien jam met botercrememix met manderijntje. Afmeting 24, 20 en 15 cm.

Mijn man had me net gebeld dat de mevrouw langs is geweest en heel tevreden was en een fooi had achter gelaten. Morgen gaan we met z'n tweetjes naar Barcelona, dan kunnen we daarvan wat drinken ;)

Dit is het geworden:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-W4K4LKAZ.jpg

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

2

Re: Wéér een roze stapeltaart

Hij is wel heel erg mooi hoor, maar inderdaad die voor je dochter is inderdaad frisser van kleur!!

Ze had trouwens wel veel wensen.

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

3

wat een wensen zeg :S Maar toch wel leuk dat ze een fooi achterliet :Y

Mooie taart trouwens!!!

Veel plezier in Barcelona :thumb:

xxx

4

Zeer,zeer mooi!!!!!!!!!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

5

Wat een beauty. En wat een nachtwerk...

6

Die mevrouw heeft wel een hoop wensen zeg...maar het eindresultaat mag er wezen hoor...heeeeeeeeeeeel mooi :Y

Lief dat je man speciaal zijn bed uit is gekomen...doet die van mij echt niet!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

7

Ik vind het echt een plaatje!!
Ik hou wel van dat strakke!

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

nou ik vind hem alsnog mooi geworden lisette! wel een ongelooflijke knalkleur, die donkerdere roze!
geniet van je fooi! en van daagies barcelona!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

9

Hij is ook mooi, alleen een beetje anders, maar wel ook mooi!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

10

Mooi mooi mooi!!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

11

Erg mooi en veel plezier in Barcelona t is zo een leuke stad!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

12

heel mooi en wat had die mevrouw veel wensen zeg! Maar ze was heel tevreden anders geeft ze geen fooi! Top!

13

Mooi gedaan! Maar die fooi heb je dik verdient!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

14

Schitterend... die fooi is dubbel en dwars verdient!!!!

Enne... geniet van Barcelona he! Rot voor je hoor... ;) :lol:

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

15

Heel mooi hoor!! :Y
En genieten in Barcelona !!

Wauw hij is wel heel mooi geworden hoor en dat terwijl het echt nachtwerk is geworden.

17

hij is heel mooi, maar van je dochter is toch mooier , frisser van kleur.
Veel plezier in Barcelona, ole

Veel taart plezier

18

Dat je daar na je workshop nog puf voor had, knap hoor om zo'n taart zo laat nog te maken :Y
Hij is in ieder geval heel mooi!
Geniet in Barcelona :Y

19

Bedankt voor de complimenten!! Net ging de telefoon en het was de mevrouw waarvoor ik de taart had gemaakt. Mijn hart ging hart bonken......na al de verhalen van de laatste dagen op de forum....... ik dacht  ooooo neee, ik hoop niet dat iets niet goed was. Nee, hoor ze belde om te zeggen dat de taart heel mooi was maar  ook heel lekker en de visite vond het ook mooi en lekker....pffff dacht ik...

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

Je hebt volkomen gelijk, de eerste taart is mooier van kleur, maar klant is koning en gelukkig heel tevreden.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

21

Oow ik vind hem mooi

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.