1

Onderwerp: Weer terug

Na een lange afwezigheid van mijn kant ben ik nu weer terug.
Kapotte computer en heel erg druk met vakantie vieren (erg leuk), werk (minder leuk door crisis met cli

2

Re: Weer terug

Welkom terug! Hoop dat alles nu wat beter gaat met je zoontje, vervelend zeg.

Je beide taarten zijn heel mooi hoor! Leuk hoe je die bloemen hebt gemaakt, is dat gewoon met een uitsteker?? (diegene die wat omhoog staan)

3

Oooo, wat een verhaal... jeeeemig, niks leuk; in het ziekenhuis... blij te lezen dat het weer goed gaat. Is het hele euvel met je klant ook weer in een rustig vaarwater?

Je taarten zijn beide prachtig... de blauwe roosjes vind ik schitterend... en de bloemen op de taart van Jonne superlief!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Mooie taarten. Ik heb deze bloemen uitstekers ook... leuk om al die variaties met de bloemen uitstekers te zien.

Groetjes,
Efje

mooie taarten zeg! die bovenste taart vind ik echt schitterd, vooral die kleurencombi van die roosjes!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Fijn dat je er weer bent, mooie taartjes weer!!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

7

mooie taarten, vind die blauwe wel heel super.
top, fijn dat je er weer bent

**Miranda**
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is a mystery

8

Ik had je idd al een tijdje niet gespot.......:D,
fijn dat het weer wat beter gaat met je zoontje

En ondanks alle tegenslag (vakantie uitgezonderd :D) weer 2 mooie taartjes (lichte voorkeur voor de blauwe, mooie kleurencombi)

Alles goed???? nee 3 fout

9

Goed je weer terug te zien, ik mistte je al. Mooie taartjes hoor, allebei. Maar die blauwe vind ik heel erg mooi!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

He, Tijger, ik miste je al, nou welkom terug. En mooi gewerkt, mooi dat blauw.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

11

Welkom terug, je taarten zien er heel mooi uit. Mooi gebruik gemaakt van de kleuren bij de blauwe taart! :Y Maar ook de roze met bloemetjes vind ik erg mooi!

12

Goed om te horen dat 't inmiddels beter gaat met je zoon. Bij een ziekenhuisopname zit de schrik er toch altijd flink in.

Die blauwe bloementaart is trouwens erg mooi. Mooie kleurencombi en die blauwe roosjes zijn fantastisch!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

13

Wat een mooie taarten.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

14

Had je al gemsit ja! gelukkig ben je er weer, en gaat het allemaal weer wat beter.
Ik vind je blauwe taart echt heel erg moo. Mag ik vragen welke uitsteker je voor die roosjes zeg maar gebruikt hebt? Vind ze zo leuk in elkar gedraaid!

15

Nou dan heb je weer heel wat meegemaakt...welkom terug....en prachtige taarten vooral die eerst met die kleuren!!!!!!!!!!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

16

Wat een heftige tijd hebben jullie gehad, maar gelukkig dat het nu weer wat beter gaat!!

Je taarten zijn prachtig!! De blauwe rozen zijn heel erg mooi, die lichtblauwe kleur is zoo mooi het lijkt wel of het doorzichtig is!! :thumb:

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

17

Heftig hoor zo'n ziekenhuisopname :-( Hier ook astma klantjes, niks an :-(

Wel twee prachtige taarten, ben vooral weg van de wit met blauwe. Heel mooi die open roosjes!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

18

Prachtige taarten!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

19

Dank jullie wel voor die lieve reacties!

Enne... die mooie blauwe roosjes zijn van ouwel en heb ik zo gekocht. Gesmokkeld dus :O Vond het zelf ook wel mooi staan. hihi

En de andere bloemen die wat open staan/omhoog staan heb ik in een eierdoos laten drogen (en wat tylose door de marsepein/ fondant).

20

Mooie taarten hoor, die 1e is mijn favoriet!

Groetjes van Moniek
Voor een lekkere taart is altijd wel een gelegenheid (te bedenken).

21

Hele mooie taarten Ini...en wat een verhaal...pfff...gelukkig gaat het beter met je zoontje ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

22

Ojee, wat naar van dat allemaal, behalve de vakantie dan... Dat van je kind is natuurlijk altijd het ergste, dan valt alles in het niet!
Ik ben helemaal weg van die communietaart, wat een beauty!!!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl