Onderwerp: Weer terug
Na een lange afwezigheid van mijn kant ben ik nu weer terug.
Kapotte computer en heel erg druk met vakantie vieren (erg leuk), werk (minder leuk door crisis met cli
http://www.mijnalbum.nl/Album=EJ44G686
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Weer terug
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Na een lange afwezigheid van mijn kant ben ik nu weer terug.
Kapotte computer en heel erg druk met vakantie vieren (erg leuk), werk (minder leuk door crisis met cli
Welkom terug! Hoop dat alles nu wat beter gaat met je zoontje, vervelend zeg.
Je beide taarten zijn heel mooi hoor! Leuk hoe je die bloemen hebt gemaakt, is dat gewoon met een uitsteker?? (diegene die wat omhoog staan)
Oooo, wat een verhaal... jeeeemig, niks leuk; in het ziekenhuis... blij te lezen dat het weer goed gaat. Is het hele euvel met je klant ook weer in een rustig vaarwater?
Je taarten zijn beide prachtig... de blauwe roosjes vind ik schitterend... en de bloemen op de taart van Jonne superlief!
Mooie taarten. Ik heb deze bloemen uitstekers ook... leuk om al die variaties met de bloemen uitstekers te zien.
mooie taarten zeg! die bovenste taart vind ik echt schitterd, vooral die kleurencombi van die roosjes!
Fijn dat je er weer bent, mooie taartjes weer!!!!
mooie taarten, vind die blauwe wel heel super.
top, fijn dat je er weer bent
Ik had je idd al een tijdje niet gespot.......:D,
fijn dat het weer wat beter gaat met je zoontje
En ondanks alle tegenslag (vakantie uitgezonderd
) weer 2 mooie taartjes (lichte voorkeur voor de blauwe, mooie kleurencombi)
He, Tijger, ik miste je al, nou welkom terug. En mooi gewerkt, mooi dat blauw.
Welkom terug, je taarten zien er heel mooi uit. Mooi gebruik gemaakt van de kleuren bij de blauwe taart!
Maar ook de roze met bloemetjes vind ik erg mooi!
Goed om te horen dat 't inmiddels beter gaat met je zoon. Bij een ziekenhuisopname zit de schrik er toch altijd flink in.
Die blauwe bloementaart is trouwens erg mooi. Mooie kleurencombi en die blauwe roosjes zijn fantastisch!
Wat een mooie taarten.
Had je al gemsit ja! gelukkig ben je er weer, en gaat het allemaal weer wat beter.
Ik vind je blauwe taart echt heel erg moo. Mag ik vragen welke uitsteker je voor die roosjes zeg maar gebruikt hebt? Vind ze zo leuk in elkar gedraaid!
Nou dan heb je weer heel wat meegemaakt...welkom terug....en prachtige taarten vooral die eerst met die kleuren!!!!!!!!!!!!!!
Wat een heftige tijd hebben jullie gehad, maar gelukkig dat het nu weer wat beter gaat!!
Je taarten zijn prachtig!! De blauwe rozen zijn heel erg mooi, die lichtblauwe kleur is zoo mooi het lijkt wel of het doorzichtig is!! 
Heftig hoor zo'n ziekenhuisopname :-( Hier ook astma klantjes, niks an :-(
Wel twee prachtige taarten, ben vooral weg van de wit met blauwe. Heel mooi die open roosjes!
Dorieke
Prachtige taarten!
Dank jullie wel voor die lieve reacties!
Enne... die mooie blauwe roosjes zijn van ouwel en heb ik zo gekocht. Gesmokkeld dus
Vond het zelf ook wel mooi staan. hihi
En de andere bloemen die wat open staan/omhoog staan heb ik in een eierdoos laten drogen (en wat tylose door de marsepein/ fondant).
Mooie taarten hoor, die 1e is mijn favoriet!
Hele mooie taarten Ini...en wat een verhaal...pfff...gelukkig gaat het beter met je zoontje 
Ojee, wat naar van dat allemaal, behalve de vakantie dan... Dat van je kind is natuurlijk altijd het ergste, dan valt alles in het niet!
Ik ben helemaal weg van die communietaart, wat een beauty!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Weer terug