Re: Bollywood Cupcakes
Super leuk en heel erg Bollywood!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bollywood Cupcakes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Super leuk en heel erg Bollywood!!
Hartstikke leuk Lara,
erg mooi gedaan en prachtige glans. Complimenten,
Weet je alleen wel dat de disco's van edable art niet eetbaar zijn? Non toxic staat erop en dat betekent dat het niet bedoeld is voor consumptie, helaas, wel heel mooi. Had PP wel mogen vermelden....
Groetjes Gerda
Prachtig!!
Wow, schitterend!! Klasse
Weet je alleen wel dat de disco's van edable art niet eetbaar zijn? Non toxic staat erop en dat betekent dat het niet bedoeld is voor consumptie, helaas, wel heel mooi. Had PP wel mogen vermelden....
Groetjes Gerda
Non toxic betekend toch 'niet giftig'???
En als het niet giftig is kan het toch geen kwaad als je het eet?
Dacht ik
Ik leef dus nog wel ... non toxic kan dus
ze zijn heel mooi !!!!
Het is wel "niet giftig" en je zal er niets van krijgen, maar ik heb een kennis die bakker is, en deze vertelde me dat er kleine stukjes glas in zitten, vandaar de glinster. Het staat ook niet op de potjes wat er in zit, dus voor consumptie als je iets door verkoopt, wat jullie geloof ik wel doen kan je het niet gebruiken.
Ik leef ook nog, maar ik gebruik ze sinds ik dit weet alleen maar op roosjes enzo wat ik er weer af kan halen. Wel balen, maar ik neem geen risico, heb ook kleinkinderen, weet je.
Gewoon doen wat je wilt, maar ik vind het wel zo netjes het te melden.
groetjes Gerda
Het is wel "niet giftig" en je zal er niets van krijgen, maar ik heb een kennis die bakker is, en deze vertelde me dat er kleine stukjes glas in zitten, vandaar de glinster. Het staat ook niet op de potjes wat er in zit, dus voor consumptie als je iets door verkoopt, wat jullie geloof ik wel doen kan je het niet gebruiken.
Ik leef ook nog, maar ik gebruik ze sinds ik dit weet alleen maar op roosjes enzo wat ik er weer af kan halen. Wel balen, maar ik neem geen risico, heb ook kleinkinderen, weet je.Gewoon doen wat je wilt, maar ik vind het wel zo netjes het te melden.
groetjes Gerda
Hai Gerda, hartstikke goed juist dat je het even meldt hoor, maar mijn cakejes waren ook voor vriendinnen (juist cakejes zijn heel handig om weg te geven :-D), ik heb het er ook bijgezegd (ook alleen de glitters op de roosjes en de blaadjes gedaan), het goudpoeder is overigens van SK en volledig eetbaar. Ze hebben het overigens wel gewoon opgegeten er ook niks van gehad gelukkig
En ja bij kinderen zou ik het ook nooit geven, die zijn zo snel ook allergie-gevoelig.
gerda heijenga schreef:Het is wel "niet giftig" en je zal er niets van krijgen, maar ik heb een kennis die bakker is, en deze vertelde me dat er kleine stukjes glas in zitten, vandaar de glinster. Het staat ook niet op de potjes wat er in zit, dus voor consumptie als je iets door verkoopt, wat jullie geloof ik wel doen kan je het niet gebruiken.
Ik leef ook nog, maar ik gebruik ze sinds ik dit weet alleen maar op roosjes enzo wat ik er weer af kan halen. Wel balen, maar ik neem geen risico, heb ook kleinkinderen, weet je.Gewoon doen wat je wilt, maar ik vind het wel zo netjes het te melden.
groetjes Gerda
Hai Gerda, hartstikke goed juist dat je het even meldt hoor, maar mijn cakejes waren ook voor vriendinnen (juist cakejes zijn heel handig om weg te geven :-D), ik heb het er ook bijgezegd (ook alleen de glitters op de roosjes en de blaadjes gedaan), het goudpoeder is overigens van SK en volledig eetbaar. Ze hebben het overigens wel gewoon opgegeten er ook niks van gehad gelukkig
En ja bij kinderen zou ik het ook nooit geven, die zijn zo snel ook allergie-gevoelig.
Hoi, maar ik had laatst een mailtje gestuurd naar waar ze die glitter verkopen en zij zei dat het volledig oplosbaar is in water en dat het dus gewoon gegeten kan worden. Niet overdadig maar zo op kleine onderdelen.. Je kan toch even proberen om wat in een bakje water te doen en dan kijken of het inderdaad oplost? Weten wij het ook gelijk
Haha... ik ben blij dat er nog wat is blijven hangen bij Julio! Ze zien er echt prachtig uit hoor! Cupcakes (en koekjes) zijn ook echt mijn favorieten. Ik vind de taarten prachtig, maar zoveel werk...:(
Aaah mooi zeg!
PS de glitters in lipgloss zijn ook geen eetbare glitters, ongemerkt krijg je daar ook heel wat van naar binnen.
heb je het al geprobeerd???
wauw, blingbling zegh! mooi gedaan!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bollywood Cupcakes