51

Re: "Oilily schoudertas"

wat een beauty!!

52

ooo wat super, heel erg mooi :Y

53

Ook ik vind um schitterend maar ook ik vraag me af hoe je nou zoiets vult.................?

54 Laatst bewerkt door miekje (12-06-2008 16:45)

Ik heb de taart rechtop 5 keer doorgesneden en gevuld zoals anders maar dan de hoogte in :D  Ik moet er wel eerlijk bij vertellen dat er twee lolliestokjes doorheen zitten om hem te stutten......en een rolletje marsepein extra aan de achterkant omdat het bijna de Tas van pisa werd.... :S

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

55

Wow Mooie tas zeg. Schitterend.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

56

Volgens mij stond er eerst geen "Tas van Pisa"... WHOEHAHAHAHA... jaaaaa... ik zie alles... wie maakte je erop attent???

Even een update. De tas werd gisteren opgehaald door de moeder van het meisje waarvoor ie bestemd was... ze had examen gedaan, was geslaagd en het was wegens omstandigheden voor het gezin een heel, heel erg moeilijk jaar geweest.

Ik overhandig haar de taart, en die mevrouw begint te huilen, te huilen.... !!!! Alles kwam eruit... Schokschouderen, bibberen... ik gauw die taart overpakken natuurlijk... ;) ... wat een reactie... Miek... dank je wel!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

57

WOW !!!! je zou hem zo over je schouder hangen :9

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

58

Wow Miekje! Die is gaaf geworden!

Groetjes Tweety!

59

las net de reactie van de ontvangster .... aa gossie. Gaaf dat je iemand gewoon zo blij kan maken he?

Groetjes Tweety!

60 Laatst bewerkt door miekje (13-06-2008 22:05)

Koenie schreef:

Volgens mij stond er eerst geen "Tas van Pisa"... WHOEHAHAHAHA... jaaaaa... ik zie alles... wie maakte je erop attent???

Even een update. De tas werd gisteren opgehaald door de moeder van het meisje waarvoor ie bestemd was... ze had examen gedaan, was geslaagd en het was wegens omstandigheden voor het gezin een heel, heel erg moeilijk jaar geweest.

Ik overhandig haar de taart, en die mevrouw begint te huilen, te huilen.... !!!! Alles kwam eruit... Schokschouderen, bibberen... ik gauw die taart overpakken natuurlijk... ;) ... wat een reactie... Miek... dank je wel!!!

Oooow muts dat je d'r bent :lol: !!!! Gerard vroeg vanachter de pc; Hoe schrijf je toren van pisa? Dus ik spel p i s a.....Waarom schrijf je dan pizza??? eh...in mijn enthousiasme dat ie niet omgevallen was niet goed op de spelling gelet ????? :o
Sorry juf, ik zal beter opletten voortaan :lol: :+

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

61

Zit ik even te zoeken op "tas" voor een nieuwe opdracht, komt deze tas te voorschijn. Had ik dus (bijna) gemist. Wat een prachtige tas, net echt!!! Leuk idee en weer zoooo mooi gemaakt, meid!

Groet, Jolanda

62

Prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

63

Ik heb die tas!!! In het echt dan...

Heel mooi gedaan hoor!!!

64

Heel mooi, geen woorden voor!
En dan die reactie van die mevrouw, daar doe je het toch voor?
(niet voor het huilen natuurlijk :lol:, maar dat ze het zo mooi vond ;) )

65

Super gedaan. Meer kan ik er niet van zeggen want alles is al zon beetje gezegd. Maar nogmaals Super hoor.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.