1

Onderwerp: leuke tip , vlinderspons!

Hoi allemaal. Bij de How to's staat een mooie how to met een vlinder figuurpons.
Ik zocht er al een tijdje naar maar vistte er vaak naast, maar zag ze vandaag bij de action liggen!

Ze zijn in pakjes van 2 en dan heb je een vlinderfiguurpons van 10 mm en 16 mm. Kost 1.99 euro!! Heb em gelijk meegenomen!!

groetjes Marijke

2

Re: leuke tip , vlinderspons!

Heb je er een foto van zodat ik weet waar het over gaat??? Alvast bedankt!!!

marijma schreef:

Hoi allemaal. Bij de How to's staat een mooie how to met een vlinder figuurpons.
Ik zocht er al een tijdje naar maar vistte er vaak naast, maar zag ze vandaag bij de action liggen!

Ze zijn in pakjes van 2 en dan heb je een vlinderfiguurpons van 10 mm en 16 mm. Kost 1.99 euro!! Heb em gelijk meegenomen!!

groetjes Marijke

Vele en lieve groetjes Nicole

3

Hier staat de How to en daar zie je op het 1e plaatje ook een gelijke figuurpons liggen, die gele (bij de action zijn ze blauw;).

http://www.deleukstetaarten.nl/index.ph … l_vlinders

Het is erg leuk dat ze 2 stuks hebben, kan je kleine en grote vlinders maken. Tis vooral gewoon handig om te maken hiermee.

4

ooh ik was van de week in de stad heb overal gezocht. in de hobbywinkeltjes overal maar nergens een mooie vlinder spons :(  en hier lees ik dus gelukkig dat ze ze hebben bij de action :D nou straks even inslaan daar :D

ik heb hem vandeweek ook gekocht, nog niet gebruikt, maar ben er al erg blij mee!!! :D :D

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

ik dacht al waar ghebben ze het nou over een vlinder spons   nu begrijp ik het het is een pons!  en biji de kruitvat heb ikhem gehaald bij de hobby spulletjes

7

Ik wilde hem dus kopen, speciaal voor naar de Action gegaan. Hadden ze hem niet.
Aan twee verkoopsters gevraagd en ze hadden alleen 2 ponsjes bij elkaar verpakt, lijkend op die van het kruidvat zeg maar.
Geen vlinders :(

8

ik heb ze wel. al  moet ik zeggen dat er nog weinig laggen. ik heb ook gelijk een soort ster spons meegenomen. die leek me ook wel leuk :D iemand nog meer leuke andere figuurtjes toevallig?

9

ik heb ze net ook gekocht !

10

euhm......en hoe krijg jeje fondant daar dan uit, laat staan eronder??

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

11

Denisjûh schreef:

euhm......en hoe krijg jeje fondant daar dan uit, laat staan eronder??

Die gebruik je voor Ouwel! ;)

12

oooo oepssssss:o

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!