1

Onderwerp: Grrr!!!!

nou volle moet begonnen vandaag!!!

het biscuitmixbeslag maken ging goed. tot hij de oven uitkwam. zakte hij in? is dat normaal? dus dacht ik bak er 2 op elkaar. en daartussen de vulling. nou de vulling aan het maken. zag er best stevig uit! ik smeer hem op de taart is hij toch ongelooflijk dun nog :(  heb hem nu maar in de koelkast gezet. misschien dat hij nog iets opstijft? iemand anders nog een idee? of wat er fout is?

2

Re: Grrr!!!!

Dan denk ik dat je de bisquit niet lang genoeg gebakken hebt. Gaat hier namelijk altijd goed. Welke vulling heb je gebruikt dan ?

3

de aardbeienmouse.. hij smaakte heerlijk!! :D dat wel zeg..!! hij was indd wel een beetje aan de lichte kant. maar ik was bang dat hij anders te hard werd.. :S dat had ik ergens gelezen! zal dat het zijn? opzich zien de biscuits er wel goed uit hoor alleen ze zakten in weer..

4

Hai Anne, de aardbeienmousse kun je het beste even een paar uur laten opstijven, ik maak hem al de avond van te voren eerlijk gezegd, wordt het zeker mooi stijf! Of de volgende keer een blaadje gelatine extra toevoegen, dat helpt natuurlijk ook ;)

je biscuit klinkt inderdaad als niet gaar, dan storten ze helemaal in, de volgende week misschien toch langer en even prikken met een satestokje of het er droog uitkomt!
Sukses h

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

5

ja maar dat is het hem juist. heb hem op 5 verschillende plaatsen geprikt. en hij kwam er droog uit :S! maar over de aardbeienmouse is een goed idee. ik zal dat eens doen. zal morgen nog effe een poging wagen. en dan de mouse eens een nacht laten staan! bedankt!!!

Liefsss

6

ooh keek net in de koelkast en inderdaad.. hij is nu wel helemaal mooit stijf!! :D ik denk dat ik hem nu maar in de vriezer doe. en hem er overmorgen uithaal :D