Onderwerp: wat doe ik verkeerd?
Wat kun je doen tegen het zweten van een onderste taart? Wat ik bedoel als ik twee taarten op elkaar stapel is de onderste taart het marsepein niet zo mooi meer. Kun je hier iets aan doen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » wat doe ik verkeerd?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat kun je doen tegen het zweten van een onderste taart? Wat ik bedoel als ik twee taarten op elkaar stapel is de onderste taart het marsepein niet zo mooi meer. Kun je hier iets aan doen?
Ik snap je vraag niet helemaal. Als je 2 taarten stapelt gaat de onderste zweten??
Of bedoel je dat ie dan een beetje inzakt en de vulling er uitkomt? Dat kan je evt. voorkomen door stokjes in je onderste taart te steken en daar de bovenste met een kartonnetje ertussen bovenop zetten.Wel zorgen dat de stokjes niet hoger zijn dan je onderste taart.
Groetjes,
Mirjam
Nee stokjes doe ik al. Ik bedoel niet dat hij inzakt, maar dat het marsepein niet mooi meer is. Dus als de bovenste laag eraf gehaald wordt is de marsepein op de onderste taart helemaal plakkerig. Hoe hou je die mooi?
wat he je dan tussen je onder en boventaart zitten ? (behalve dan marsepein he.) zit er een kartonnetje tussen of iets anders ?
Vorige keer had ik er een kartonnetje tussen
en ik trok zo heel de marsepein mee en het was (alleen onder de andere taart) helemaal plakkerig geworden.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » wat doe ik verkeerd?