51 Laatst bewerkt door wietske (17-06-2008 12:53)

Re: Bollywood Bruidstaart

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah daar istie !!!!!!!!!!!!!!!!!!! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHH hij is zoooooooooooooo gaaf !!!! Maar wil je ons nog even vertellen he je dat hebt gedaan met die spray en die kleuren ????  Heb je eerst de onderkant gespoten met iets over de bovenkant of ... ????  En je patroontjes van je icing hoe heb je die gedaan, want je krullen zijn zo mooi rond aan de bovenkant en bij mij verdwijnen de krullen door de zwaartekracht altijd half naar beneden :/

Nou ik heb deze weer opgeslagen hoor :D

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

52

De meest besproken taart zonder dat de foto al geplaatst was :lol:

Maar hij is het waard om te plaatsen, wat een prachtexemplaar echt super de super.........enneh nog wel oefenen met de foto's, want anders missen we hier al je andere taarten ook nog :D

Alles goed???? nee 3 fout

53

Superrrrrrrrrrrrrrrrr prachtig!!
En die kleurencombi......WAUW!!!
Top, top!!! :thumb:

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

54

Heel gaaf deze, prachtig met die airbrush en dat goud!! Ben zelf ook helemaal weg van de taarten van Margaret Braun en ook van Emma's Cakes (UK) die werken ook zoveel met die airbrush-techniek!
Welkom trouwens op het forum Michelle!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

Wat een te gekke taart zeg, deze stijl spreek mij aan. Je heb prachtig werk geleverd. :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

56

ik vind je taart echt helemaal geweldig!!!! Hij is prachtig qua kleuren, qua figuurtjes en versieringen, qua alles. Zucht, wat moet ik nog veel leren!!

57

Fantastisch mooi hoor!!