Re: Theepot... met een oosters tintje...
Ooooh wat is deze theepot gaaf!!!!
Mijn website: www.cakesenzo.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Theepot... met een oosters tintje...
Ooooh wat is deze theepot gaaf!!!!
Heel gaaf gemaakt! Vroeg me af hoe je het handvat nu gemaakt had? Is dat fondant met een beadcutter?
Nee hoor, gewoon balletjes draaien met de hand en aan elkaar plakken. Maar dan moet je wel iets bezitten waar ik heeeel weinig van heb: GEDULD. Want het moet natuurlijk wel drogen. Liefst een dag of 4! En dan ook nog eens verven met glittter. Dan wordt ie nog een keer "nat".
Maar ja..... hij staat nog overeind!
wat een supergeweldige theepotw at zal de juf verrast zijn!
Werkelijk prachtig 
xxx
Écht supermooi!!! Knap hoor!
Oh my God! geweldig schattig en super kitsch...I like it! Erg leuk gedaan hoor! Ga zo door! *)
Hij is erg leuk en prachtige kleuren!
WAT GAAF!!!! dit is echt iets apparts hoor
snap nog steeds niet hoe je al die dingen zo hard krijgt! mij lukt dat niet
echt mooi, de juf zal verrast zijn!!
De juf is morgen jarig! Mooie gelegenheid om eens een theepotje te fabrieken. Het was ont-zet-tend leuk om te doen. Ik was natuurlijk niet vroeg genoeg begonnen met het maken van handvat en tuit, dus.... het handvat brak, want het was niet goed droog. Daarom heb ik er een vlinder tussen gelijmd. Ziet er nog leuk uit ook..... Nu maar hopen dat ie het houdt tot morgen...
Wat een ontzettende leuke theepot, ik ga m onthouden... hoe het je de "slurf" en het handvat eraan gemaakt... valt het er niet af??
echt leuk!! en leuke foto's gemaakt ook!
SUPER mooi!!!!
Heel erg mooi!
sugar&flour schreef:De juf is morgen jarig! Mooie gelegenheid om eens een theepotje te fabrieken. Het was ont-zet-tend leuk om te doen. Ik was natuurlijk niet vroeg genoeg begonnen met het maken van handvat en tuit, dus.... het handvat brak, want het was niet goed droog. Daarom heb ik er een vlinder tussen gelijmd. Ziet er nog leuk uit ook..... Nu maar hopen dat ie het houdt tot morgen...
Wat een ontzettende leuke theepot, ik ga m onthouden... hoe het je de "slurf" en het handvat eraan gemaakt... valt het er niet af??
echt leuk!! en leuke foto's gemaakt ook!
Het is wel een beetje stoeien met de zwaartekracht hoor. Maar als ik de onderdelen maak, doe ik er meteen satestokken in. Zo lang mogelijk, zodat ze zo diep mogelijk in de cake kunnen. De taart is gemaakt van gewone cake. Dat is steviger en kan wat meer gewicht "dragen". Maar dan nog blijft het best lastig om het goed stevig erin te steken. Het dekseltje heb ik gevormd om een klein mayonaise-schaaltje. Maar omdat het nog niet goed was uitgehard, heb ik het schaaltje er maar in laten zitten. Vanwege de zwaarte zitten ook hier stokjes onder.
Zo is het een "taartje" geworden, waar je gewoon plakken cake van kunt snijden. Heb er wel een aantal laagjes naturel botercreme tussen gedaan.
wat is ie mooi!!!!!!!
die kleuren combinatie enzo
hij is helmaal super
ooooo jemig wat moooi zeg
Oh Corinne, wat een dotje. Ik vind het echt een plaatje. Hij zou goed bij mijn taart passen, alleen die is al op.
GAAF! Echt ontzettend mooi gedaan zeg!
Mooi gemaakt en wat een prachtige kleuren.
wat komen er soms toch waanzinnig gave taarten voorbij. Dit is ook weer zo'n prachtig exemplaar. Geweldig...........
wat een super idee, dat ga ik van je "lenen" denk ik als ik voor de juffen van mijn dochter een taartje mag gaan maken.......
ze drinken nl altijd thee zie ik !
greetsz KiT
oh wat een gave theepot!!! Echt heel erg leuk
ooohhhh................wat mooiiiii!!!!
Mooie paarse kleur ook!
Ik vind hem echt ONWIJS mooi, Corinne!!
Helemaal geweldig met die kleur en dat handvat van die zilveren balletjes, en ook dat (niet geplande
) vlindertje is echt suuuuper erbij!!
Wauw, meer woorden heb ik niet 
oh, wat ontzettend mooi!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Theepot... met een oosters tintje...