1

Onderwerp: Mijn hubbie was jarig....

...afgelopen donderdag en omdat we het niet thuis vierden i.v.m. de verbouwing heb ik voor onszelf toch nog maar even een taart gemaakt. Het werd inderdaad even, want toen ik bezig was met bekleden kwam hij ineens binnenzetten en heb ik hem binnen een kwartier afgemaakt.  Ik heb eindelijk de WII te pakken gekregen en die heeft hij voor izjn verjaardag gehad. Wat is dat ontzettend leuk om te doen zeg!!

O ja gevuld met botercr

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

2

Re: Mijn hubbie was jarig....

Leuke taart voor even snel in een kwartiertje. En een originele vulling; lekker?

3

Leuk taartje!! Waren de negerzoenen erin lekker?? (nog nooit eerder voor bij zien komen namelijk :))

4

Heb ik al vaker gedaan met de negerzoenen en is erg lekker!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

5

Zat er bij een vorige taart aan te denken, negerzoenen voor vulling. Maar durfde het niet aan. Toch maar een keer uitproberen dan.

Je taartje is heel erg mooi geworden, ook voor een flitsende 15 minuten taart :D
Hartelijk gefeliciteerd met je hubby. En heel veel plezier met de Wii, je zult er nog heel veel plezier van hebben denk ik. Ik zelf vind het heel erg leuk om te doen, en ben er toch wel een paar keer per week mee bezig.
(heb inmiddels een wii-fit board, gekregen voor mijn verjaardag afgelopen maand, ook erg leuk om te doen)

Stap binnen in een wereld vol taart
http://www.taartwereld.nl  |  http://taartwereld.blogspot.com/

6

Ooooh wat gaaf zeg.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Een taart met negerzoenen-vulling?? Nog nooit van gehoord...maar ga het zekereen keer proberen!!
Leuk taartjevoor 1kwartier :thumb:
(enne Wii-en is i.d.d. erg leuk;)  )

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

8

Heel mooi Jos

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

Wat klink dat lekker, met negerzoenen in de vulling. Nog gefeliciteerd met je hubbie ;).

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

10

Nog gefeliciteerd! En je taartje is heel mooi geworden en klinkt ook erg lekker met negerzoenen :9

11

Mooie taart en nog gefeliciteerd met je Hub!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

12

nog gefeliciteerd! hmmm lekker met negerzoenen, ga ik ook eens proberen! en de taart zelf is natuurlijk ook mooi geworden!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

13

Mooie taart!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

14

Gefeliciteerd....
Een hele mooie taart :Y
Wij hebben ook de WII en de WII fitboard.... heel erg leuk om te doen moet ik zeggen :lol:
We lachen wat af nu s'avonds zitten mijn man en ik spelletjes te spelen, liggen de kids in bed :lol:

Groetjes Marlies.

15

Wat een idee die negerzoenen. Hier ook een man in huis die helemaal gek is op negerzoenen, dus maar eens proberen! Lieve taart!

Groet, Jolanda

16

Gefeliciteerd met je hubbie. Lekker negerzoenen als vulling :9

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

17

wat heb je een leuke hartentaart voor je hubbie gemaakt,ja,zal je net zien,komen ze altijd binnen als je voor hun bezig bent,anders zie je ze nooit,zo gaat het bij mij altijd.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

18

Hieperdepiep voor je man, en voor jou voor deze taart... en dan met name voor de vulling... negerzoenen... 't moet toch niet gekker worden... ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl