1

Onderwerp: help

wie o wie kan mij helpen,

Mijn zoon is dit weekend jarig en ik wil een taart voor hem maken. Wie heeft er tips, en kan mij vertellen wat icing is.
Ik wil de eerste keer simpel houden en de taart (hoe maken we deze) alleen bekleden. maar waarmee en wat is het makkelijkst met toch een leuk resultaart.

2

Re: help

hoiiiii ik denk dat ik je wel kan helpen!

kijk maar eens op www.felicitaartjes.nl en dan bij werkbeschrijving daar vind je stap voor stap hoe je een taart vult en bekleed. wat betreft die icing.  daar kun ja dingen mee spuiten  en dat hard uit! sommige maken bloemetjes   of lijntjes je kan er eigenlijk alles mee doen. maar dan moet je wel een spuit zak hebben als je die niet hebt. en je wilt gewoon simpel een lijntje of iets trekken dan kan je ook een snoepzak gebruiken waar je  puntje van afknipt.

s.ucces ermee en wel laten zien he

3

oooohhhh was vergeten te zeggen e kan hem bekleden met fondant of marsepein  of alletwee {gemengd} noem je marsfond.  sommige zeggen dat marsepein makkelijker is om de eersrte keer te gebruiken omdat dat wat stuger is en niet zo snel plakt. je moet gewoon even kijken wat voor jou het fijnste werkt!

4

Berg aan tips <--- dat is een link ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag