1 Laatst bewerkt door Gaby (16-06-2008 21:28)

Onderwerp: even een update van erg veel taarten...

Hallo allemaal

Ik ben een tijdje niet wezen posten sorry hiervoor, maar had het errug drukkig....

Ik dacht nu maar even een update maken, ik heb laatst ook weer even het een en ander gekocht, tja en dan moet je weer bakken he!!!

Ik heb een dolfijnentaart gemaakt voor de verjaardag van mijn dochter.(gevuld met aarbeienmousse

Verder had ik een bestelling van legoblokjes om te trakteren in de klas (gevuld met bbr enjam)
en een bestelling voor een ajax taart. Helaas wilde mijn marsepein niet rood worden maar bleef roze, dus toen werd het een blauwe!!!(ook gevuld met 2 lagen aardbeien mousse)

Verder heb ik een taartje gemaakt voor onszelf en een voor mijn buren om te bedanken(beiden gevuld met jam en met bastognekoekjes)

en een soort barbietaartje voor mijn vriendin om haar te bedanken. (gevuld met bbr 2x en een laagje jam)
alleen ik had het popje en de cakevorm niet op elkaar afgestemd dus die is niet heel super.....

Ik zal niet alle foto's erbij doen, alleen ff korte impressie, wil je alles zien kijk dan even op mijn site, www.taartenspecial.blogspot.com.

sorry de foto's willen helaas niet lukken vandaar deze link sorry sorry sorry..

http://img353.imageshack.us/slideshow/p … 44qan.smil

Groetjes Gaby

2

Re: even een update van erg veel taarten...

uh, ik zie nix (nou ja, geen foto's bedoel ik)....... :nooo

3

Die dolfijn is leuk! En wat hebben die Lego-blokjes leuke kleuren... ziet er gezellig uit zo bij elkaar in de doos.

Ik snap wat je bedoeld met de Barbie... als vind ik dit toch ook een hele leuke, geslaagde versie hoor, niks mis mee!

De Ajax taart is ook goed gelukt!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

De dolfijnen zijn leuk...en de lego blokjes vind ik super...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

5

Jee hoe krijg je het zo dat de dolfijn blijft staan.. Ziet er super uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

Leuke taarten. De legoblokjes vind ik helemaal geweldig :)

7

Leuke taarten heb je gemaakt!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

8

leuk gedaan zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.