Onderwerp: even een update van erg veel taarten...
Hallo allemaal
Ik ben een tijdje niet wezen posten sorry hiervoor, maar had het errug drukkig....
Ik dacht nu maar even een update maken, ik heb laatst ook weer even het een en ander gekocht, tja en dan moet je weer bakken he!!!
Ik heb een dolfijnentaart gemaakt voor de verjaardag van mijn dochter.(gevuld met aarbeienmousse
Verder had ik een bestelling van legoblokjes om te trakteren in de klas (gevuld met bbr enjam)
en een bestelling voor een ajax taart. Helaas wilde mijn marsepein niet rood worden maar bleef roze, dus toen werd het een blauwe!!!(ook gevuld met 2 lagen aardbeien mousse)
Verder heb ik een taartje gemaakt voor onszelf en een voor mijn buren om te bedanken(beiden gevuld met jam en met bastognekoekjes)
en een soort barbietaartje voor mijn vriendin om haar te bedanken. (gevuld met bbr 2x en een laagje jam)
alleen ik had het popje en de cakevorm niet op elkaar afgestemd dus die is niet heel super.....
Ik zal niet alle foto's erbij doen, alleen ff korte impressie, wil je alles zien kijk dan even op mijn site, www.taartenspecial.blogspot.com.
sorry de foto's willen helaas niet lukken vandaar deze link sorry sorry sorry..
http://img353.imageshack.us/slideshow/p … 44qan.smil
Groetjes Gaby