1

Onderwerp: Saaie EK taart

Mijn man wilde ook wel es een taartje van mij mee naar het werk. Hij had vanochtend een vergadering met collega's die hij hierna wat minder gaat zien. Goed excuus voor taart :-) Door de vaderdag taart had ik niet zoveel tijd, hij is dus wat saai :-( Eigenlijk wilde ik een mooie rood/wit/blauwe band aan de onderkant maar wisten jullie dat marsepein, mmf en ballina niet aan elkaar plakken?? Grrrrrrrrr. Dus dan maar zo, het moest wel een dubbele rij worden want hij ging scheuren aan de onderkant. Altijd fijn! Eigenlijk wilde ik nog iets van Hup Holland op de zijkant zetten maar na de vlaggetjes (van "de poule des doods") was ik zo gaar dat ik het maar zo heb gelaten.

Hij was lekker hoog geworden dus kon em drie keer doorsnijden. Onderste laag, botercreme met mandarijntjes, middelste lemon curd met Mona citroenkwarktaartpudding en bovenste laag, ook mona pudding maar het biscuit besprenkeld met koumquat likeur. Bekleed met mmf.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OB7J6PKY.jpg

Bedankt voor het kijken

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

2

Re: Saaie EK taart

Een leuke EK taart!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

3

Hij ziet er leuk uit hoor! En lekker dat hij zo hoog is geworden!

4

saai!! Maar wel leuk!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

nou hij is wel leuk geworden

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

En toch is die leuk!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

7

Hij is echt leuk..

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

Leuk hoor, en zo strak :thumb:

Saai? Hij was toch lekker denk ik? Dan is niets saai ;)

xxx

9

Ik vind hem niet saai hoor, die dingen van de bakker: díe zijn saai! Dit is juist een hele mooie strakke taart!

10

ik vind hem ook niet saai, een mooie taart!

11

Heel leuk hoor en mooi strak!

12

Strakke taart, en misschien een beetje saai, maar wel leuk :Y (en lekker ;))

13

De draairand is prachtig gedaan!!!

Leuke taart en erg lekker.... !!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

14

Niets saai, more is less!!!! Leuk idee.

Ellen