Onderwerp: Al vele gezien,voor mij de 1e!
Er zijn al vele Cars taarten gemaakt,maar voor mij is dit de eerste,dus toch maar posten,eigenlijk was het een hele speciale taart omdat ik geen eieren en geen melk mocht gebruiken voor deze taart,erg lastig,want in de biscuitmix zit melkpoeder en in de botercreme zit weipoeder en dat mag allemaal niet.
Dus zelf van bloem en andere ingredienten een taart gebakken,Wendy bedankt voor je recept,de taart was wel heel compact,ik heb hem zelfs twee keer gebakken omdat ik het niet vertrouwde,maar deze was precies hetzelfde.
Had zelfs ook een stuk geproefd,tja,wij zijn deze smaak niet gewend,dus op hoop dat het goed was,want het ventje kreeg nooit een echte verjaardagstaart ivm zijn allergie,dus wilde ik toch dat het zou gaan lukken,bij een bakker hoef je er niet mee aan te komen.
Toen hij hem met zijn moeder op kwam halen,was hij erg blij dat hij eindelijk een keer een leuke verjaardagstaart kreeg,ik had de moeder een stukje van mijn andere kapsel laten proeven,die vond het goed,maar ze zei wel dat hun aan deze smaak gewend zijn.
Dus je ziet eitjes in in taart maken het lekker luchtig,maar was nu uit den boze,ik wil toch niet dat het ventje ziek wordt.
De lactose vrije taart gevuld met lactose vrije vanillecreme,mandarijntjes en aardbeienjam.

Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl