Onderwerp: Witte mini's....
Mijn neef is over uit Australie en we organiseerden gister een bbq voor hem. Daar konden cupcakes niet ontbreken.
Heb het eenvoudig gehouden maar vind ze wel leuk zo...
Citroen cakejes met citroenbotercreme.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Witte mini's....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn neef is over uit Australie en we organiseerden gister een bbq voor hem. Daar konden cupcakes niet ontbreken.
Heb het eenvoudig gehouden maar vind ze wel leuk zo...
Citroen cakejes met citroenbotercreme.
Wat een leuke patronen heb je op het marsepein! Echt heel mooi, en wat zou je er dan nog meer aan moeten doen?
Mooi zijn ze!
Hou erg van eenvoudig!
Prachtig en heel stijlvol alles in het wit.
Wauw heel mooi en zo schitterend alleen in die kleur en die patronen!
Heel stijlvol...prachtig
Meer hebben ze ook niet nodig!!
mooi zeg!!
Wauw wat zijn ze mooi!!
We hebben het eenvoudig gehouden zegt ze. Nou ze zijn heel stijlvol. Schitterend.
hele mooi cupcakes , de printjes zijn echt mooi .
mooi zeg! wat voor matje of iets heb je gebruikt voor die eerste cupcake foto? dat kussentje zeg maar
Heel mooi! Hoe heb je de 'kruisjes' in het kussentje gemaakt? Of zat dat al in kant en klaar in een relief?
Mooi al die verschillende reliefjes erg chique zo alleen wit. Neef was vast impressed
Dit vind ik erg mooi zo helemaal in het wit.
mooi zeg! wat voor matje of iets heb je gebruikt voor die eerste cupcake foto? dat kussentje zeg maar
Het is een patchwork cutter.
Hoe heb je de 'kruisjes' in het kussentje gemaakt? Of zat dat al in kant en klaar in een relief?
Die zitten er al in. Gekocht bij die winkel in Anna Paulowna, je kent m vast wel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Witte mini's....