Re: jacquets
Wat zijn ze leuk en wat een werk zal je eraan gehad hebben en dan nu ook de bruidjes nog,ben benieuwd.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat zijn ze leuk en wat een werk zal je eraan gehad hebben en dan nu ook de bruidjes nog,ben benieuwd.
Deze overteft echt alles. Wat zijn die mooi. Wat een details. Geen woorden voor.
Groetjes Natascha.
GEWELDIG Karen...ze zijn schitterend
Geweldig mooi
Wow wat zijn ze mooi geworden zeg!
@ sasba ->de koekjes zijn lang houdbaar indien afgesloten van lucht bewaard.
Wauwwwwwww dat het veel werk is dat geloof ik wel maar het ziet er ook echt fantastisch uit en die details ben heel benieuwd naar de bruidjes en het geheel samen. Leuk hoor doen ze dit ipv gebak?????
MET DE HAND UITGESNEDEN!!! Heb jij een kopieermachientje in je vingers zitten of zo.... Nou dat het een werk is geweest, mag duidelijk zijn, maar wat zijn ze prachtig met zoveel details. Dat goud op dat vestje vind helemaal top, en dan die stropdasjes,strikje,sjaaltje, of hoe noem je't.
Echt super Karen!
Oo wat zijn ze prachtig!!!
Ze zijn prachtig! Zo verfijnd uitgewerkt!
Kan me voorstellen dat er erg veel tijd in is gaan zitten, maar het resultaat is dan ook geweldig!
Weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen op jouw koekjes. Vind ze altijd zo ontzettend mooi en ongelooflijk knap gemaakt. Wel eens een poging gedaan een koekje te versieren, drama, dus des te meer respect voor al jouw prachtige creaties.
Kan ook niet wachten tot het bruidje!!!
ZE zijn echt werkelijk waar fantastisch!!
Jeeminee, ik sla iedere keer stijl achterover als ik jouw kunstwerkjes zie...wat een werk, en dan met de hand uitsnijden..decoreren 20 min...oei oei.
Ik heb respect voor je!
Mooi hoor, ik ga vandaag mn eerste bruidskoekjes bakken,zal er niet zo goed uit zien
J
Wauw. Wat schitterend weer!!!!!!!
ik hoop van ganse harte dat het bruidje een simpel wit jurkje heeft zonder al te veel frutsels en franjes! Maar wat zijn deze koekjes mooi....zucht!
SUPERRRRRRRR
met recht je bent en blijft de KOEKJESFEE!
succes met de bruidjes...
Greetsz KiT
Ze zijn echt geweldig! Ik ben benieuwd naar de bruidjes!!!
De bruidjes zijn af en opgehaald en waren strakker. Maar ik plaats de foto pas als ze getrouwd zijn, over 2 weken. De traditie van de jurk, die hij nog niet mag zien leeft nog heel fel , heb ik gemerkt.
Ze gaan mooi in een rechthoekig plat doosje (zoals de vierkante cupcakedoosje ).
Ik zou daar ook foto's van krijgen. We zullen wel zien.
Jeetje, wat een werk!!!
Dat heb je ongelooflijk prachtig gedaan waaaaauw...
En dan nog met de hand uitgesneden, een
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren