Onderwerp: Mijn allereerste 'bruidstaart'
Een paar weken terug (ongeveer 3 denk ik) kwam er op school een meisje naar me toe. (Jet). 'Ja, ik wil jou eigenlijk iets vragen'. Ik denk, vragen?!? Jij ehm, wat!?
'Nou, ik hoorde dat jij zo'n mooie taarten kon maken, enehm, nou mijn ouders zijn binnenkort 25 jaar getrouwd en mijn mama heeft nog nooit een bruidstaart gehad en nu leek het me zo leuk als jij er een zou kunnen maken'.
Ik sprong zowat een gat in de lucht, zag het al helemaal voor me. Met allemaal roosjes en dingetjes en ooh wauw 
Maar goed, die droom werd snel weggeveegd. Het werd al snel duidelijk dat het meer een taart à Le Beau Gateau moest worden. Ook leuk, maar toch anders 
Uiteindelijk kreeg ik pas vorige week te horen, hoe en wat met de vullingen etc. Last minute bestelling moeten plaatsen, die helaas ook pas maandag binnen was (eigen schuld.. maarja ik kan niet op de gok bestellen). Uiteindelijk ook woensdag pas de (naar mijn smaak afschuwelijke) bruidstopper kunnen bestellen. Nog even bang geweest dat hij er niet op tijd kon zijn. Maar uiteindelijk gelukkig wel.
En ja toen.. die bruidstandaard.. mijn twijfels sloegen even toe. Had echt geen idee hoe ik dat moest doen. Maar gelukkig had ik Koenie
Echt super bedankt voor alle adviezen en tips en alles... Je bent een engel! het is uiteindelijk helemaal gelukt
En ik ben stiekem toch wel een beetje trots op mijn allereerste 'bruidstaart'. *)

die ziet er lekker uit. Hij is ook heel erg mooi.